آخرین اخبار

11. آبان 1399 - 7:16   |   کد مطلب: 39003
مدیر توزیع برق شهرستان تویسرکان با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون ۳۵ مرتبه تجهیزات گران قیمت شبکه برق شده سرقت شده، است: گفت: عامل اصلی خاموشی در بلوار شهید ملکی شهرک فرهنگیان نیز سرقت سیم های برق بود.

به گزارش رودآور؛ به دنبال انتشار پیام یکی از همشهریان تویسرکانی مبنی بر اینکه؛ "چرا چند شب است که تیرهای چراغ برق بلوار شهید ملکی(شهرک فرهنگیان) روشنایی ندارد؟" به سراغ مدیر توزیع برق تویسرکان رفتیم.

در این باره « رضا جلیلوند» مدیر توزیع برق شهرستان تویسرکان به خبرنگار رودآور؛ گفت: سیم های برق بلوار شهید ملکی شهرک فرهنگیان سرقت شده است.
وی با بیان اینکه  در هفته گذشته هفت مرتبه از شبکه برق داخل شهر سرقت شده، اظهار کرد: برای تأمین لوازم سرقت شده بودجه خاصی برنامه ریزی و تخصیص نمی یابد.
مدیر توزیع برق شهرستان تویسرکان افزود: از ابتدای سال  ۳۵ مرتبه تجهیزات گران قیمت شبکه برق سرقت شده است.
جلیلوند با تأکید بر اینکه تلفن ۱۲۱ شبانه روز پاسخگو است، امتحان کنید، تصریح کرد:  در مواردی که همزمان تماس گرفته می شود به طور طبیعی مشغول بودن خط محتمل است.
به  گزارش رودآور؛ ؛ ۲۹ مرداد ماه سال جاری نیز ترانس برق فرستنده اشتران به سرقت رفت و بدین ترتیب سیگنال رسانی به شبکه های تلویزیونی و رادیویی منطقه خرمرود که در حدود ۱۵ روستا را پوشش می داد با مشکل مواجه و البته پس از 11 روز به تأمین هزینه این مشکل برطرف شد. 
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان