آخرین اخبار

30. آبان 1399 - 15:30   |   کد مطلب: 39063
دستور دادستان تویسرکان به مسئولان کلانتری ها و پاسگاه ها؛
قاطعانه و به پشتوانه قانون با تهدید کنندگان سلامت مردم برخورد شود
دادستان تویسرکان گفت: به مسئولان کلانتری ها و پاسگاه ها دستور داده شده که در روزهای کرونایی مطابق با قانون در صورت انجام برگزاری هر گونه مراسم عروسی و عزا، تجمع و یا تمرد نسبت به مأمورین با تهدید کنندگان سلامت مردم مطابق با مقررات برخورد و نتیجه گزارش شود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ تویسرکان از نظر وضعیت کرونایی حال و روزش چندان مساعدت نیست و در این بین جدای از آن که برخی مسئولان آن گونه که باید و شاید مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا را عملیاتی نمی کنند، هستند برخی از مردم هم که هنوز کرونا را جدی نگرفته و مجالس عروسی و یا عزایشان پا برجاست.
بنابراین برای مقابله با تخلفات در خصوص عدم توجه به پروتکل های بهداشتی، دادستان تویسرکان به میدان آمده تا مطابق با قانون با متخلفان و تهدیدکنندگان بهداشت عموم برخود قاطعی انجام شود.
در این باره «علی بهادری» دادستان تویسرکان گفت: گزارش مکتوب رئیس مرکز بهداشت شهرستان مبنی بر آن است ک شرایط فوق بحرانی و بسیار نگران کننده شهرستان درباره مبتلایان به بیماری کرونا وجود داد.
وی اظهار کرد: بنابراین به منظور حفظ سلامت مردم، به کلیه مسئولان کلانتری ها و پاسگاه ها با استناد به بند سه از ماده دو  دستور العمل نظارت و پیگیری حقوق عامه و ماده 14 از سند امنیت قضایی و ماده سه از دستور العمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن دستور داده شده که با همکاری دهیاران، بخشداران و فرماندار و نیز جلب نظر کارشناس اداره بهداشت از برگزاری هرگونه تجمع از جمله از مجلس عروسی و عزا و موارد مشابه جلوگیری شود.
دادستان تویسرکان افزود: تصمیم بر آن است تا در صورت برگزاری هر گونه مراسم یا تجمعات و یا تمرد نسبت به مأمورین با متخلفان مطابق با مقررات برخورد و نتیجه گزارش شود.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان