آخرین اخبار

1. آذر 1399 - 13:55   |   کد مطلب: 39073
استاندار همدان گفت: اگر وضعیت شیوع کرونا در شهرستان‌ها قرمز باشد محدودیت‌ها نه‌تنها تمدید می‌شود بلکه شدیدتر نیز خواهد شد.

به گزارش رودآور به نقل از مهر، سیدسعید شاهرخی پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا با تاکید بر اجرای طرح جدید محدودیت‌ها از امروز در استان همدان گفت: هدف از اجرای طرح محدودیت‌های جدید، حفظ سلامت و جان مردم، و کنترل هرچه بیشتر ویروس کرونا است.

وی با بیان اینکه از ویژگی‌های طرح محدودیت‌های جدید هوشمند بودن آن است و برای هر شهرستان به نسبت وضعیتی که دارد محدودیت‌ها اعمال می‌شود، گفت: اگر وضعیت کرونایی شهرستان‌ها قرمز باشد، محدودیت‌ها نه‌تنها تمدید می‌شود بلکه شدیدتر نیز می‌شوند.

استاندار همدان با بیان اینکه خدمتگذاران مردم در دستگاه‌های اجرایی در تمام بخش‌ها برای اجرای طرح حضور فعال دارند، گفت: محدودیت‌های تردد از امشب ساعت ۲۱ با جدیت دنبال خواهد شد و مردم باید برای حفظ سلامتی خود رعایت محدودیت‌ها را داشته باشند

شاهرخی تاکید کرد: شماره خودروهایی که محدودیت‌ها را نادیده بگیرند، یادداشت و سپس در کوتاه‌ترین زمان ممکن اعمال قانون خواهند شد.

وی با بیان اینکه صدا و سیما و رسانه‌ها باید متفاوت‌تر از گذشته جزئیات طرح محدودیت‌ها را برای مردم تشریح و اطلاع‌رسانی کنند، گفت: دستگاه‌های دولتی در شهرستان‌های با وضعیت قرمز با یک‌سوم نیروها به فعالیت خود ادامه می‌دهند و دوسوم دیگر نیز به صورت دورکاری مشغول کار خواهند بود.

استاندار همدان تاکید کرد: بازاریان و اصناف مختلف همدان تا کنون همکاری خوبی با ستاد استانی مقابله با کرونا داشته‌اند که قابل تقدیر است ضمن اینکه اجرای دقیق و منسجم طرح جدید محدودیت‌ها همکاری و هم‌یاری اصناف مختلف را می‌طلبد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان