آخرین اخبار

3. آذر 1399 - 14:59   |   کد مطلب: 39082
رییس مرکز مدیریت راه‌های همدان گفت: در روزهای یکم و دوم آذرماه، نزدیک به ۴۷۸ هزار خودروی سبک و سنگین در جاده‌های این استان تردد کردند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد کاهش دارد.

به گزارش رودآور؛ سعید کریمی روز دوشنبه گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد تردد در حالی ثبت شده است که در مدت مشابه سال گذشته ۸۶۶ هزار تردد در این محورها ثبت شده بود.

وی با اشاره به اینکه اعمال محدودیت‌های کرونایی تاثیر بسیار زیادی در کاهش سفرهای جاده‌ای داشته است، بیان کرد: نرخ تردد روزانه سال ۱۳۹۹ به طور میانگین ۴۹۰ هزار تردد است که این میزان در مدت مشابه، برای سال گذشته ۵۶۸ هزار تردد صورت گرفت.

کریمی با بیان اینکه در ۲ روز گذشته همدان - محور سه راهی بهار با تردد ۳۶ هزار خودرو، بیشترین آمار را در بین محورهای جاده‌ای استان ثبت کرده است، اظهار داشت: این درحالی است که در مدت زمان مشابه سال گذشته مسیر برگشت این محور، ۶۰ هزار تردد را داشته است.

وی با اشاره به اینکه ۲۷ درصد از ترددها مربوط به وسایل نقلیه سنگین می‌شود، عنوان کرد: در این مدت میانگین سرعت تردد خودروها در محورهای استان همدان، ۷۷ کیلومتر در ساعت ثبت شده است.

رییس مرکز مدیریت راه های همدان ادامه داد: نزدیک به ۱۵ درصد از کل تردد در محورهای همدان، همراه با تخلفات سه‌گانه رانندگی، از جمله سرعت، سبقت و فاصله غیر مجاز بوده است.

وی اظهار داشت: ۲۵ دوربین نظارت تصویری، ۷۴ دستگاه تردد شمار و ۵۵ دوربین ثبت تخلف دارای کد پلیس در سطح محورهای جاده‌ای همدان فعال هستند.

همدان به دلیل موقعیت جغرافیایی، پل ارتباطی پنج استان غرب کشور است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان