آخرین اخبار

14. آذر 1399 - 15:23   |   کد مطلب: 39132
سخنگوی ستاد مقابله با ویروس کرونا استان همدان با ارائه توضیحاتی درباره نحوه حضور کارکنان و دورکاری آنها از ۱۵ آذرماه، گفت: تمامی دستگاههای اجرایی و اداری استان از ابتدای هفته آینده تا اطلاع بعدی با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت می‌کنند.

به گزارش رودآور؛ «مهرداد نادری فر» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: البته کارمندان دستگاه‌های خدمات رسان نظیر آب، برق، گاز، مخابرات و نهادهای امدادی، اورژانس، بهداشت و درمان، امداد و نجات به همراه استانداری با تشخیص بالاترین مقام دستگاه تا یک سوم دورکاری کرده و  دو سوم نیز در محل کار حاضر خواهند شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان اضافه کرد: به جز دستگاه‌های امدادی، خدماتی و استانداری، مابقی دستگاه‌های اجرایی و دولتی با حضور ۵۰ درصدی نیروها فعالیت میکنند که این روند از روز شنبه ۱۵ آذر تا اطلاع بعدی در سطح استان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: البته بانوان کارمند باردار، دارای کودک زیر ۶ سال و کارمندان دارای بیماری زمینه ای کماکان در سطح دستگاههای اجرایی استان همدان دورکار هستند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان همدان درباره وضعیت تردد خودروها در هفته آینده نیز گفت: ورود خودروهای دارای پلاک غیر بومی به شهرهای استان همدان برای مدت ۲ هفته دیگر(از شنبه ۱۵ آذر) ممنوع است.

نادری فر افزود: ممنوعیت تردد شبانه وسایل نقلیه که پیشتر از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد پیش بینی شده بود تنها در شهر همدان ادامه دارد و این محدودیت در سایر شهرستان های استان برداشته شده است.

وی بیان کرد: مشاغل گروه یک همانند گذشته ممنوعیتی برای فعالیت ندارد و از ابتدای هفته آینده گروه شغلی ۲ نیز می توانند فعالیت خود را در استان آغاز کنند، اما فعالیت گروه های شغلی سه و چهار همچنان ممنوع است.

به دنبال اجرا و اعمال محدودیت‌های پیش بینی شده از ابتدای آبان ماه در سطح کشور، استان همدان که در وضعیت قرمز کرونایی قرار داشت هم اینک با خروج از این وضعیت، در شرایط نارنجی قرار گرفته است.

استاندار همدان نیز روز گذشته با اشاره به خروج استان از وضعیت قرمز و پایان محدودیت های کرونایی برخی از مشاغل، گفت: تمام شهرهای استان  از وضعیت قرمز کرونا خارج و در وضعیت نارنجی قرار دارد که می بایست از همکاری مطلوب و موثر اقشار مختلف مردم در رعایت پروتکل ها و اجرای محدودیت های ابلاغی قدردانی کنیم.

درهمین ارتباط سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: شمار متوفیان کرونا در پیک سوم شیوع کرونا که به طور میانگین به روزانه ۱۵ نفر رسیده بود، با اعمال و اجرای موثر محدودیت‌ها، تک رقمی شده است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان