آخرین اخبار

19. آذر 1399 - 22:02   |   کد مطلب: 39156
عضو هیئت رئیسه شورای شهر تویسرکان گفت: عصر امروز بازگشت احسان پیری به عنوان شهردار این شهر و سه عضو اصلی شورا با حضور هیئتی از استانداری و مطابق با قانون محقق شد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ به دنبال انتشار خبری با عنوان "بازگشت 3 عضو اصلی و شهردارتویسرکان به مدیریت شهری" در رسانه های متعدد استان همدان بر آن شدیم تا در این زمینه شفاف سازی بیشتری انجام شود که ماجرای بازگشت به چه نحوی انجام گرفته است.
در این خصوص «مسعود حمیدیان» سخنگوی شورای شهر تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: عصر امروز جلسه فوق العاده شورای این شهر با حضور فرماندار و هیئتی از استانداری متشکل از مرادی از بازرسی و معاونت حقوقی و ابراهيم خاني معاون مدير کل امور شهري و شوراهاي اسلامي استانداري همدان در صحن شورا برگزار شد.
وی اظهار کرد: در این جلسه با توجه به اتخاذ رأی دیوان عدالت اداری کشور مبنی بر تأکید بر بازگشت احسان پیری به شهرداری، او مجدد در بین اعضا معارفه شد و از فردا سکان شهرداری این شهر را به دست می گیرد.
سخنگوی شورای شهر تویسرکان افزود: همچنین مرادی از هیئت استانداری عنوان تأکید کرده که سه عضو اصلی کنار گذشته شده شورا یعنی فتانه شاهمحمدی، مازیار عبدی و علی اشرف پیری تا تعیین تکلیف نهایی عضو شورا هستند و قرار بر آن شد نامه مکتوب این اعضا تا فردا به فرمانداری تویسرکان ارسال شود.
حمیدیان تصریح کرد: حکم احسان پیری به عنوان شهردار تویسرکان مشخص بود و لازم الاجرا و هیئت استانداری در واقع برای معرفی مجدد سه عضو اصلی در جلسه امروز حضور یافتند.
به گزارش رودآور؛ مطابق اسناد موجود در جلسه فوق العاده شورای شهر تویسرکان، گفته شد که طبق قانون سلطانی، درویشی و مجتبایی سه عضو علی البدل از شورا کنار گذاشته شدند.
ناگفته نماند مسعود حمیدیان طبق مصوبه شورا و صورتجلسه 364 که به تاییده هیئت انطباق هم رسیده از تاریخ پنجم مهر ماه سال جاری به عنوان عضو هیئت رئیسه و سخنگوی قانونی شورای این شهر است.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان