آخرین اخبار

9. دى 1399 - 14:24   |   کد مطلب: 39261
شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان در پی سالروز حماسه نهم دی‌ماه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش رودآور؛ شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان در پی بزرگداشت سالروز حماسه نهم دی‌ماه مصادف با روز بصیرت و میثاق مردم با ولایت بیانیه‌ای بدین شرح صادر کرد.

بسمه‌تعالی

روز ۹ دی ماه سال ۸۸ شکوه پیوند ناگسستنی امت با امام خویش بود که در سیل خروشان انسان‌های عاشق وولایت مدار متجلی گشت،روزی که فتنه‌گران و دشمنان قسم‌خورده ملت ایران اسلامی مبهوت عظمت امواج انقلابی مردم ولایتمدار شدند. در این روز زنان و مردان این سرزمین نشان دادند که اکسیر باطل‌السحر فتنه‌گران در برابر پیوند اعتقادی و عاطفی امت و امام ناکام خواهد ماند.

مردم انقلابی همدان این بار نیز خوش درخشیدند و با تاسی از مرجعیت عالیقدر حضرت آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی و همراه و همگام با سردار حاج حسین همدانی در پاسداری از حریم ولایت پیشگام بودند. آری قیام  مردم همدان علیه فتنه‌گران در روز 8 دی‌ماه 88 رقم خورد و با خروش انقلابی و حضور به موقع در صحنه فرضیه الهی‌شان را در اول وقت اقامه نمودند.

اینجاست که باید به درستی شناخت امام و مولای انقلابی‌ها ایمان آورد که نام دارالمومنین و دارالمجاهدین بر اهالی این خطه ولایتمدار و شهیدپرور نهادند، اکنون در ایام شهادت الگوی عینی دفاع از ولایت - حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها - و در آستانه سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و در مجاورت شهید حاج حسین همدانی، یاد و خاطره قیام مردم انقلابی را گرامی داشته و یک بار دیگر حمایت قاطع خود را از تلاش دلسوزانه همه خدمتگزاران راستین به مردم ابراز داشته و ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام و شهیدان والامقام، تبعیت خویش از فرامین و دستورات مقام عظمای ولایت را اعلام می‌داریم.

یقین داریم همچنان که خداوند متعال شهادت را بعنوان مزد نیم قرن  مجاهدت شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی قرار داد، عاقبت به‌خیری، پیروزی و رستگاری را پاداش ایستادگی ادامه دهندگان راه آنها مقرر خواهد نمود.

والحمدلله رب العالمین والعاقبه للمتقین

انتهای پیام/ 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان