آخرین اخبار

12. دى 1399 - 13:00   |   کد مطلب: 39265
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه حرکت در مسیر سردار دل ها، یعنی تبدیل بحران ها به فرصت ها، گفت: دهه بصیرت با خون سردار دل ها درس آموزتر شد واین همان حرکت در مسیر سیدالشهدا(ع) و مکتب حسینی است.

به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های امروز 12 دی ماه در مصلی امام تویسرکان گفت: رهبر انقلاب فرمودند به فکر خنثی کردن تحریم باشید و سردار دل ها فرمود من به تجربه می گویم میزان فرصتی که در بحران ها وجود دارد در خود فرصت ها نیست.

وی اظهار کرد: هیاهوی رسانه‌‌ای حمله امریکا سرپوشی برای شکست های امریکاست، چرا که تحلیلگران خودشان اذعان دارند که توان جنگ ندارند و بر فرض که جنگی شود به فرموده سردار فقط نیروی قدس به تنهایی حریف امریکاست.

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: غربگراها و ناتوان ها در فضای رسانه‌ای هیاهو می کنند که ایران کجا ساخت واکسن کجا؟ چرا واکسن وارد نمی کنید؟ این ها همان ها هستند که می‌گفتند ایران کجا ساخت موشک و پهپاد کجا! ایران چطور می تواند به هسته‌ای برسد؟ اما دیدیم که جوانان غیور ساختند و به قول شبکه تلویزیونی چینی مایه شگفتی و تحسین انسان شدند.

حجت الاسلام موحدی در ادامه عنوان کرد: به فرموده رهبر انقلاب واقعه یوم الله تشییع جنازه شهید سلیمانی و یوم الله درهم کوبیدن پایگاه امریکایی از ذهن این مردم نخواهد رفت و روز به روز زنده تر خواهد شد.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی با بیش از چهار دهه مجاهدت بی امان فرماندهی اسطوره‌ای در عین حال دیپلماتی پر رمز و راز بود، برای نمونه در ملاقات با پوتین نیروهای روس به سوریه گسیل و تحت فرمان سردار و پوتین مشتاق دیدار رهبر انقلاب شد همچنین اسد و اردوغان و....

امام جمعه تویسرکان تأکید کرد: دهه بصیرت با خون سردار درس آموزتر شد و با بصیرت می توان آن چنان آن در مکتب ولایت اوج گرفت که نماد مکتب حسینی بود.

انتهای پیام/ز

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان