آخرین اخبار

17. دى 1399 - 14:04   |   کد مطلب: 39293
آنچه در واپسین روزهای دوران ریاست‌جمهوری "دونالد ترامپ" می‌شنویم صرفا نوعی توهم و خیال‌بافی است.

به گزارش رودآور به نقل از العالم- درگوشی ترامپ و یتیمانش- "محمد بن‌سلمان" و "بنیامین نتانیاهو"- از مرض خودشیفتگی رنج می‌برند و وجه مشترک‌شان، خصومت بیش از حد با ایران است که بینی‌شان را به خاک مالیده است.

ما انتظار داشتیم در روزهای پایانی عمر ریاست‌جمهوری ترامپ، سخنان و ادعاهای عجیب و غریبی از ترامپ، بن‌سلمان و نتانیاهوی احمق و دیوانه بشنویم. اما اگر بخواهیم در وصف این افراد انصاف به خرج بدهیم نباید بن‌سلمان- "پسرک خانواده ترامپ"- را یک احمقِ در حد و تراز ترامپ و نتانیاهو- "برادر بزرگ خانواده ترامپ"- قرار بدهیم؛ چرا که بن‌سلمان در حماقت پایش را فراتر از حد گذاشته و کشورش را به پایین‌ترین مرتبه و جایگاه رسانده است.

منبع حماقت بیش از حد بن‌سلمان دو عامل است: "پدر بیولوژیکی"- ملک سلمان- و "پدر معنوی"- ترامپ-، اینها این شاهزاده جاه‌طلب و خام را وارد دنیای سیاست کرده‌اند.

بن‌سلمان به دلیل حکومت‌داری کودکانه‌اش، سرکوب معارضان، ربودن روسا و مسئولان کشورهای دیگر و وادار کردن آنها به استعفا تحت فشار و تهدید و نیز آمادگی برای عادی‌سازی با صهیونیست‌ها و فروش مکه و مدینه در ازای ماندن در قدرت حماقتش را به وضوح نشان می‌دهد. برای بیان اوج حماقت و نادانی بن‌سلمان که کشورش را مضحکه جهانیان کرده است، به ادعاهای اخیر او درباره ایران اشاره می‌کنیم. او زمانی‌که درباره ایران سخن می‌گوید حماقتش به اوج می‌رسد و بسیار هذیان‌گویی می‌کند.

روز گذشته، شبکه تلویزیونی "سی. بی. اس" مدعی شد کنترل کنندگان ترافیک هوایی در نیویورک در پیامی صوتی که توسط این شبکه نیز ملاحظه شده است، یک تهدید مبنی بر این را شنیده‌اند که "ما یک هواپیما را روز چهارشنبه داخل ساختمان کنگره می‌فرستیم، انتقام سلیمانی گرفته خواهد شد". در حالی‌که دفتر تحقیقات فدارل آمریکا بی‌اساس بودن خبر این حمله را تأیید کرد و همچنین تلویزیون "فاکس‌نیوز" به نقل از یک منبع در امنیت ملی آمریکا تأکید کرد که تهدید علیه کنگره فریب بود، ولی رسانه‌های بدنام سعودی همچون "العربیه" و "الحدث" طوری این خبر را بازتاب می‌دادند که گویا واقعیت دارد. این رسانه‌ها با همان رویکرد احمق‌گونه رئیس‌شان، محمد بن‎سلمان"، این خبر را به اظهارات "اسماعیل قاآنی" فرمانده نیروی قدس سپاه ربط دادند که به آمریکا هشدار داد که شاید کسانی در خانه خودتان انتقام خون حاج قاسم را بگیرد.

حماقت رسانه‌های بن‌سلمان، که با چاشنی خصومت بی‌حد و مرز علیه ایران است، حاکی از "تخلفات و ناشیانه‌ بودن" این رسانه‌هاست. تمامی جهانیان، به استثنای بن‌سلمان، رسانه‌ها و ارتش‌های الکترونیکی‌اش، می‌دانند که انتقام خون شهید سردار سلیمانی حتمی است و همچون سایه، آمریکایی‌ها را دنبال خواهد کرد ولی در زمان و مکان مناسبی که ایران می‌خواهد.

طرف‌هایی که بیشترین سود را از شایعه هدف قرار دادن نشست امروز کنگره می‌برند، گروه‌های راست‌گرا، نژادپرست و تندروی نزدیک به ترامپ هستند که به درخوست او، قرار است امروز در مقابل کنگره تجمعی در اعتراض به تصویب نتایج انتخابات برگزار کنند و حتی احتمال دارد به کنگره حمله کنند. گروه‌های صهیونیستیِ هوادار رژیم اسرائیل و لابی تحت حمایت سعودی کناره‌گیری ترامپ را شدیدترین ضربه به طرح‌ها و توطئه‌های ضد ایرانی خود می‌دانند. این مساله که مقام‌های واشنگتن از ارتش خواست برای برقراری امنیت در مرکز واشنگتن و اطراف کنگره مستقر شوند به وضوح نشان می‌دهد کدام گروهی پشت انتشار پیام صوتی حاوی حمله به داخل ساختمان کنگره، قرار دارد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان