آخرین اخبار

18. دى 1399 - 7:34   |   کد مطلب: 39300
مدیر اورژانس تویسرکان از اعزام سه بیمار توسط اورژانس هوایی به مراکز تخصصی ـ درمانی مرکز همدان تنها در12 روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ خدمات اورژانس هوایی در شرایط خاص به داد مصدومان حوادث و یا بیماران بد حال برای انتقال به بیمارستان های ویژه درمانی مراکز استان ها و مواردی از این دست می رسد.
در این بین شاهد هستیم در یکی دو هفته اخیر اورژانس تویسرکان با بهره مندی از این بخش جان سه بیمار شهرستانی را نجات داد.
* اعزام 3 بیمار تویسرکانی توسط اورژانس هوایی به مرکز استان در 12 روز گذشته
در این باره «فرشاد عبدالمالکی» مدیر اورژانس تویسرکان  گفت: در 12 روز گذشته سه بیمار توسط اورژانس هوایی به مراکز درمانی همدان برای دریافت خدمات ویژه در راستای حفظ جان آنان اعزام شدند.
وی اظهار کرد: ششم دی ماه جاری بیمار ۶۰ ساله ای به علت حمله حاد قلبی در مدت زمان ۱۰ دقیقه از تویسرکان به بیمارستان قلب فرشچیان همدان انتقال داده شد، در این زمینه با توجه به وضعیت بیمار و اهمیت زمان در شروع درمان تکمیلی و پیشرفته از خدمات اورژانس هوایی بهره مند شدیم و بیمار در کمترین زمان ممکن به مرکز قلب استان رسید.
مدیر اورژانس تویسرکان افزود: سیزدهم دی ماه نیز بیمار۴۷ ساله ای با تشخیص سکته مغزی برای شروع اقدام درمانی پیشرفته و تکمیلی از خدمات اورژانس هوایی برای اعزام به مرکز استان بهره مند شد.
عبدالمالکی تصریح کرد: همچنین هفدهم دی ماه نیز توسط این بخش از اورژانس، دیگر بیمار ۸۱ ساله تویسرکانی با تشخیص بیماری حاد قلبی برای دریافت اقدامات درمانی پیشرفته به همدان انتقال داده شد.
* ساخت ساختمان اورژانس برای سرکانی ها
وی در ادامه از با اشاره به در دست ساخت ساختمان بودن اورژانس شهر سرکان، عنوان کرد: به همت مرحومه اقدس مرتضی بیگی خیر نیک اندیش که برای باقیات و صالحات چهار میلیارد ریال اعتبار به منظور ساخت ساختمان اورژانس این شهر اختصاص داده بود، کارها به خوبی پیش رفته است.
مدیر اورژانس تویسرکان گفت: در همین زمینه زمینی به متراژ ۳۰۰ متر مربع توسط شهرداری و شورای شهر سرکان در اختیار اورژانس شهرستان تویسرکان  قرار داده شد.
انتهای پیام/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان