آخرین اخبار

19. دى 1399 - 13:23   |   کد مطلب: 39303
خطیب نماز جمعه تویسرکان با بیان اینکه قیام 19 دی، برگرفته از روحیه استکبارستیزی یک ملت بود، گفت: امروز نیز تنها راه مقابله با استکبار، حرکت در مسیر حاج قاسم سلیمانی است که خود صاحب مکتب بود و راه مقاومت و ایستادگی در برابر امریکا را به ما نشان داد.

به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه نوزدهم دی ماه در مصلی امام خمینی تویسرکان با اشاره به منویات رهبر انقلاب درخصوص یوم الله نوزدهم دی ماه، گفت: رهبر انقلاب این روز را روز بزرگ و اوج ایران اسلامی می دانند که باید زنده نگه داشته شود، چرا که یکی از روزهای خدا و نمادی برای نشان دادن اوج بصیرت و مایه افتخار ملت ما است.
*قیام 19 دی، برگرفته از روحیه استکبارستیزی یک ملت بود
وی با بیان اینکه قیام 19 دی ماه برگرفته از روحیه استکبارستیزی یک ملت بود، اظهار کرد: قیام 19 دی ماه قم، سرآغاز قیام های دیگر ملت ایران، در جای جای کشور در برابر رژیم طاغوتی پهلوی و وابسته به استکبار شد، قیامی که خشم و اعتراض ملت را نسبت به جنایات امریکا نشان داد و زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی شد.
*هر روز برای امریکای جنایتکار؛ روز شرم است 
خطیب نماز جمعه تویسرکان در ادامه به رو به افول بودن امریکا اشاره کرد و افزود: اوضاع آشفته این روزهای کاخ سفید نشان دهنده روز شرم امریکا است و البته باید گفت که روزهای شرم امریکا، روزهایی است که به ملت های بی پناه حمله کرده و آنان را بی گناه قتل و عام می کند.
حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: روزهای شرم امریکا روز پرورش تروریست های تکفیری است و آن روزی محسوب می شود که حقیرانه و دزدانه سردار دل ها را به شهادت رساندند.
*مکتب سلیمانی، راه ملت ایران در برابر امریکا
وی همچنین با ابراز تأسف از گفتار و رفتار برخی لیبرال ها و غربگرایانی که از تهدید و تحریم امریکا به وحشت افتاده اند، عنوان کرد: اینان بدانند که زبان ملت ما زبان حاج قاسم سلیمانی هاست که هرگز در برابر جبهه کفر عقب نشینی نمی کنند و مقتدارانه با حرف های شیوای خود این ایستادگی را به رخ جهان نشان دادند تا جایی که بارها آن شهید وارسته گفت که "ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم."
امام جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه این روزها مشاهده می کنیم که نابودی امریکا در راه است، افزود: امریکا خوب می داند که روز جنگ با ایرانیان، روز نابودی آنان است، چنامچه شهید سلیمانی می گفت؛ "شما می دانید جنگ با ما یعنی نابودی امریکا".
حجت الاسلام موحدی تأکید کرد: بنابراین تنها راه مقابله با استکبار حرکت در مسیر حاج قاسم سلیمانی است که خود صاحب مکتب بود و راه مقاومت و ایستادگی در برابر امریکا را به ما نشان داد.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان