آخرین اخبار

23. دى 1399 - 15:40   |   کد مطلب: 39323
جلسه سران سه قوه امروز به میزبانی رئیس قوه قضاییه برگزار شد.

 

به گزارش رودآور به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه سران سه قوه لحظاتی پیش به میزبانی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه برگزار شد.

روحانی: سلامت معیشت و بی اثر کردن تحریم‌ها مهم‌ترین موضوع جلسه امروز

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در پایان این جلسه اظهار کرد: خوشحالیم که امروز در فاصله کوتاهی که از جلسه سران قوا برگزار شده بود، امروز هم جلسه سران قوا به خوبی برگزار شد و مسائل مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت، سلامت معیشت و بی اثر کردن تحریم‌ها مهم‌ترین موضوع جلسه امروز بود.

رئیس جمهور افزود: در زمینه سلامت مردم کار بسیار مهمی را در این مدت انجام دادند؛ اجرای دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی از مهم‌ترین کار‌های مردم ما به حساب می‌آید.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی ادامه داد: دولت طی این ۳ سال به کمک مردم و مقام معظم رهبری توانسته است که تحریم‌ها را کم اثر کند؛ البته آثار تحریم را نمی‌توان صفر کردف، اما نگذاشتیم که دشمنان به اهداف شوم خود برسند؛ صادرات مورد نیاز را انجام دادیم و رقم صادرات ما در مقطع فعلی قابل قبول است. همه نیاز‌های مردم در سال ۱۴۰۰ خریداری و نگهداری شده است، منطق ما در زمینه تحریم روشن است؛ تحریم یک عمل ظالمانه از سوی دشمنان است و این تحریم باید بر داشته شود.

رئیس جمهور یادآور شد: در پایان کار دولت دوازدهم امیدواریم از کرونا و تحریم عبور کرده باشیم که دولت سیزدهم با جاده هموار اهداف کشور را دنبال کند.

رئیسی: لزوم توجه سران سه قوه به مسأله معیشت و سلامت

همچنین حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه در پایان این جسله، اظهار کرد: جلسات سه قوه زود تشکیل می‌شود، بسیار خرسند هستیم، چراکه این مسأله می‌تواند باعث حل مشکلات مردم شود؛ انتظار مردم از سران قوه این است که در زندگی آن‌ها گره گشا باشند، آنچه در صحبت‌های راهبردی مقام معظم رهبری آمده مسأله خنثی سازی تحریم‌ها است و همه دستگاه‌ها با شعار «ما می‌توانیم»، باید اثرگذار باشند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی یادآور شد: مدیران و کارآفرینان حتما مورد پشتیبانی خواهند بود، در همه اقدامات باید مسأله معیشت و سلامت مورد توجه قرار گیرد. سلامت در سازمان اداری همواره مورد توجه مردم و ما هست، سعی می‌کنیم یک نظام سالم اداری را رقم بزنیم، امیدواریم همکاری و انسجام سه قوه تحت رهبری‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، اهداف کشور را دنبال کنند و دشمن را روز به روز نا امید و دوستان را امیدوار کند.

قالیباف: با افرادی که در بازار آشفته مالی سوء استفاده می‌کنند برخورد جدی خواهد شد

همچنین محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه قوا گفت: در جلسه سران قوا با تمرکز بیشتر موضوعات اساسی کشور مورد بحث قرار می‌گیرد و به مباحث به صورت راهبردی توجه می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تصمیم گرفتیم جلسه بعدی سران قوا به زودی برگزار شود. بدون شک یکی از موضوعاتی که مهم به شمار می‌رود، بحث مربوط به سند مالی بودجه کشور است؛ شاهد هماهنگی و هم نظری بین قوا بودیم و هر سه قوه به دنبال کاهش وابستگی بودجه به نفت هستند.

قالیباف ادامه داد: در بحث لایحه بودجه برای رسیدن به اهداف اختلاف سلیقه وجود دارد و بنا شد طی هفته آینده روسای کمیته درآمد و کمیته مصرف و تلفیق جلسه ای با ستاد اقتصادی دولت داشته باشند تا از این جلسه شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: به طور اطمینان عرض می‌کنم این بودجه که سند زندگی و سند مالی دولت است، معیشت و سلامت مردم را پیش ببرد و در مجلس شورای اسلامی هم اصرار داریم که اولویت را به تولید دهیم و با آن‌هایی که در این بازار آشفته مالی سوء استفاده می‌کنند برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان