آخرین اخبار

3. بهمن 1399 - 13:00   |   کد مطلب: 39365
خطیب نماز جمعه تویسرکان با بیان اینکه توانمندی های علمی و دفاعی ایران اسلامی با وجود بودجه های اندک و تحریم ها ستودنی است، گفت: بسیاری از متخصصان به واکسن کرونای ایرانی اعتقاد دارند و واکسن غربی ـ صهیونیستی را تهدیدی را برای نسل بشر می داند.

به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه سوم بهمن ماه در مصلی امام تویسرکان یکی از برکات نظام را ثبات و حفظ تمامیت ارضی ایران اسلامی دانست و گفت: در دوره قاجار و پهلوی بیش از یک و نیم میلیون کیلومتر از از این آب و خاک را از دست دادیم

وی با بیان اینکه در جنگ جهانی دوم نیز تنها کشورمان در بازه زمانه سه روز اشغال شد، اظهار کرد: اما امروز به برکت انقلاب اسلامی،  در این نزدیک به 42 سال دشمنان ملت نتوانستند یک وجب از خاکمان را اشغال کنند و امنیت موجود در کشور بیش از هر زمان دیگری است.

خطیب نماز جمعه تویسرکان به تبلیغات گسترده دشمنان نظام با تصویرسازی غلط از ایران اسلامی هم اشاره کرد و افزود: این در حالی است که در برابر این همه توطئه ها هزینه ها و اختصاص بودجه دفاعی  کشورمان نسبت به قبل از انقلاب و و حتی کشورهایی همچون عربستان پایین تر است.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: با وجود بودجه های دفاعی پایین، باز هم این ایران اسلامی است که از تحریم ها را تبدیل به فرصت کرده و در روزهای گذشته شاهد مانورهای سریالی حیرت انگیز و وحدت آفرین ارتش و سپاه با نمایش پیشرفته ترین پهباد ها و موشک ها بودیم.

وی تأکید کرد: پیشرفت های علمی و به ویژه دفاعی کشورمان با اتکا به نیروها و توانمندی جوانان ایرانی ستودنی است و این یعنی ساختن و آبادانی کشور و تحریم را خنثی کردن.

امام جمعه تویسرکان در ادامه عنوان کرد: رسانه های دشمنان و برخی فریب خوردگان داخلی در خدمت دشمن، سر و صدا به راه انداختند که چرا ایران در خرید واکسن عجله نمی کند که کرونا فاجعه آفریده!

حجت الاسلام موحدی تأکید کرد: تمامی این فرافکنی ها در حالی است که خود انگلیس با حدود ۵۵ میلیون جمعیت روزانه نزدیک به دو هزار نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست می دهند، اما در کشورمان این آمار زیر 100 است و امید آن که به صفر برسد.

وی با بیان اینکه تضعیف داشته های داخلی و دستیابی به موفقیت های علمی در تمامی حوزه ها توطئه مستمر دشمنان ملت است، گفت: کم نیستند متخصصینی که معتقدند واکسن غربی صهیونیستی تهدیدی برای نسل بشر است و توجه به تکمیل واکسن داخلی یک ضرورت است.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان