آخرین اخبار

7. بهمن 1399 - 15:56   |   کد مطلب: 39390
رئیس جامعه اسلامی بازار همدان با بیان اینکه رئیس سازمان صمت باید به خاطر اظهاراتش از مردم همدان عذرخواهی کند گفت: مردم همدان نه بدبخت‌اند نه خوار، البته مردم تنها از یک لحاظ بدبخت هستند که آن هم به خاطر وجود برخی مدیران نالایقی است که برای آنها تصمیم گیری می‌کنند.

به گزارش رودآور؛ علیرضا شمس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه با صحبت‌های رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مبنی بر اینکه مردم همدان بدبخت هستند و خوار متأسف شدم اظهار کرد: ایشان اظهار نظر عجیب و غریبی درباره شهروندان فهیم و باشعور همدان کردند که جای سوال دارد.

وی با بیان اینکه مردم همدان نه تنها بدبخت و خوار نیستند که خیلی هم خوشبخت هستند گفت: البته مردم تنها از یک لحاظ بدبخت هستند که آن هم به خاطر وجود برخی مدیران نالایقی است که برای آنها تصمیم گیری می‌کنند.

رئیس جامعه اسلامی بازار همدان با بیان اینکه مطالبه‌گری در این زمینه که چرا افراد غیر بومی در آموزش و پرورش و پتروشیمی استخدام شدند، حق مردم همدان است تأکید کرد: در حالی که افراد تحصیلکرده‌ای در داخل استان داریم چرا باید فرصت‌های شغلی به غیربومی‌ها داده شود؟

وی خاطرنشان کرد: در جایی ایشان از رسانه انتقاد کردند که بنده به عنوان بخش کوچکی از جامعه اسلامی بازار از مدیران رسانه‌ها که این موارد را به گوش مردم می‌رسانند، سپاسگزاری می‌کنم.

شمس با بیان اینکه اخیرا دیدیم حجت‌الاسلام رئیسی بعد از گزارش یک خبرنگار در 20:30 اعلام کرد که مخاطب این گزارش من هستم و آن را پیگیری می‌کنم و از مدیر رسانه‌ای نیز تشکر کرد افزود: ما باید از رسانه‌هایی که دغدغه‌های مردم را بیان می‌‌کنند تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای یک مدیر به کار بردن این الفاظ درست نیست آن هم در باره شهر همدان که پایتخت تاریخ و تمدن است و از قدیم الایام افراد بزرگی را رشد داده است اظهار کرد: جای تاسف دارد که یک مدیر بومی درباره مردم شهر خودش هم اطلاع کافی ندارد.

رئیس جامعه اسلامی بازار همدان اظهار کرد: معتقدم ایشان باید از مردم همدان به خاطر این اظهارات عذرخواهی کنند و دیگر از این الفاظ استفاده نکنند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان