آخرین اخبار

10. بهمن 1399 - 13:00   |   کد مطلب: 39400
خطیب نماز جمعه تویسرکان گفت: دستگاه قضایی بدون توجه به پرخاش برخی مسئولان، مفسدان دانه درشت را حتی اگر از نزدیکان مقامات باشند، محاکمه و محکوم می کند و امیدواریم که به زودی نوبت به ابر قانون‌شکنان هم برسد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه دهم بهمن ماه در مصلی امام تویسرکان پیشرفت های علمی و زیرساختی کشور را از برکات انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران حرفی از نظر علمی برای دنیا نداشت اما شاهد هستیم که در سال 74 رتبه علمی کشور به 53 و در سال 96 به رتبه 16 در دنیا و رتبه نخست در منطقه رسید.
وی اظهار کرد: پایگاه معتبر جهانی نیو ساینتیست نرخ رشد علمی ایران را ۱۱برابر میانگین جهانی اعلام کرده است.
خطیب نماز جمعه تویسرکان همیاری و مشارکت مردمی در انتخابات را از دیگر دستاورد های مهم انقلاب دانست و افزود: این مسئله در حالی است که مشارکت مردم در همه پرسی برای جمهوری اسلامی ایران تا انتخابات بسیار دیگر بعد از پیروزی انقلاب بالا رفت و میزان رأی مردم شد.
حجت الاسلام موحدی در ادامه  با گرامیداشت ایام ولادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س) و روز زن، تصریح کرد: آن بانوی نمونه، در همه زمینه ها و حتی در فرزند آوری و تربیت فرزندان الگویی بی بدیل برای بانوان هستند.
وی همچنین از قوه قضائیه به دلیل برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی تقدیر کرد و گفت: دستگاه قضایی بدون توجه به پرخاش برخی مسئولان، مفسدان دانه درشت را حتی اگر از نزدیکان مقامات باشند، محاکمه و محکوم می کند و امیدواریم که به زودی نوبت به ابر قانون‌شکنان هم برسد.
امام جمعه تویسرکان افزود: کسی را به خاطر افزایش پهنای باند محاکمه نمی کنند بلکه به خاطر قانون شکنی افزایش باند برای مفسدان تقویت پیام رسان های دشمن و تضعیف پیام رسان های داخلی محاکمه می‌شوند، امید آن که مقصران این ماجراها به زودی به سزای خیانتشان برسند و محاکمه شوند.
حجت الاسلام موحدی در ادامه با تأکید بر اینکه لایحه بودجه این دولت حساب و کتابی ندارد، افزود: اگر چنین بود نباید دلار به ۳۰ هزار تومان می‌رسید، بنابراین از مجلس می خواهیم مقتدرانه و کارشناسانه لایحه را اصلاح و تصویب کنند.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان