آخرین اخبار

16. بهمن 1399 - 7:56   |   کد مطلب: 39432
به دنبال فوت علی انصاریان بر اثر کرونای جهش یافته مشهور به کرونای انگلیسی، نماینده مردم همدان در مجلس گفته که دولت باید درباره عدم لغو پروازهای اروپایی ـ امریکایی پاسخگو باشد، او معتقد است جریان ضد انقلاب تنها با بهره گیری از رسانه های تبلیغاتی شوم خود تحمیل واکسن های ناسالم امریکا و انگلیس بر ملتمان را می خواهد، آن هم در حالی که بسیاری از کارشناسان اروپایی اعتماد و اعتقادی به آن واکسن ها ندارند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ خبر در گذشت علی انصاریان بر اثر کرونای جهش یافته انگیسی از عصر امروز فوتبال دوستان و حامیان او را در غم و اندوه فرو برده است. گفته می شود سفر انصاریان به یک کشور اروپایی اور را درگیر این ویروس کرده و یا شاید هم پذیرایی او از یک مهمان اروپایی. به تازگی همچنین جامعه فوتبالی کشور داغدار فوت مرحوم مهرداد میناوند هم شده.

*موج سواری متوهمانه ضد انقلاب برای سیاسی جلوه دادن فوت دو فوتبالیست ایرانی

این دو مرحوم از چهره های برتر فوتبال کشور بودند و نه سیاسی، اما گویا ضد انقلاب با همراهی لبیرال های داخلی با موج سواری متوهمانه به دنبال سیاسی جلوه دادن چرایی فوت آنان هستند.این را می توان به خوبی با انحراف سازی افکار عمومی در بستر بوق چی های تبلیغاتی دشمنان نظام به ویژه در فضای مجازی برای زمینه چینی درباره تحمیل خرید واکسن های ناسالم انگلیسی و امریکایی مشاهده کرد.

با شیوع ویروس جهش یافته کرونا بسیاری از کشورهای اروپایی درهای خود را به روی مسافران انگلیسی بستند، با این وجود شاهد هستیم که ستاد ملی مبارزه با کرونا در ایران تاکنون اقدام خاص و یا مصوبه ای برای لغو پروازهای اروپایی که منشاء شیوع کرونای انگلیسی هستند و یا اعمال محدودیت ها در این حوزه انجام نداده است.

*تمام تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا در ابتدا با دولت بود

در این باره «حجت الاسلام احمدحسین فلاحی» نماینده مردم همدان در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار رودآور؛ گفت: متأسفانه در ماه ها قبل در ترکیب ستاد ملی مبارزه با کرونا نامی از هیچ کدام نمایندگان مجلس و یا نهادهای مذهبی نبود، اما با پیگیری ها انجام شده این مهم به تازگی محقق شده تا مطالبات مردمی نیز در این ستاد مطرح شود.

وی اظهار کرد: بنابراین اکنون یک نماینده مجلس در ستاد ملی مبارزه با کرونا عضو است، در حالی که تصمیمات قبلی این ستاد تنها توسط دولتی ها اخذ می شد.

*ضد انقلاب به دنبال تحمیل واکسن های ناسالم امریکایی و انگلیسی بر ملت ایران است/ بسیاری از کارشناسان اروپایی اعتماد و اعتقادی به واکسن های امریکایی و انگلیسی ندارند

نماینده مردم همدان در مجلس همچنین با اشاره به اینکه طبق آمارهای اعلامی توسط دولت های اروپایی و امریکایی بیشترین فوتی های کرونایی مربوط به کشورهای خودشان بوده، افزود: اگر واکسن های امریکایی و انگلیسی سالم و اثربخش بود، چرا حتی برخی از سران این کشورها از تزریق واکسن های خودشان امتناع می کنند و چرا این همه آمار فوتی های کروناییشان بالاست؟

حجت الاسلام فلاحی تصریح کرد: جالب تر آن که بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران حوزه بهداشت و درمان اروپایی هیچ اعتقاد و اعتمادی به واکسن های تولیدی دو کشور انگلیس و امریکا ندارند و این جریان انحرافی ایجاد شده توسط ضد انقلاب تنها می خواهد واکسن های ناسالم این دو کشور را بر ملت ایران تحمیل کنند تا منافعشان تأمین شود.

وی عنوان کرد: متأسفانه برخی ها در داخل کشور هم با این جریان انحرافی همراه شده و بدون اطلاع دقیق از خطرات واکسن های امریکایی و انگلیسی تنها به شنیده های غیرمعتبر فضای مجازی گوش فرا داده اند، آن هم در حالی که خود صاحب نظران اروپایی همان گونه که گفتیم اصلاً به این واکسن ها اعتمادی ندارند.

*دولت باید درباره عدم لغو پروازهای اروپایی ـ امریکایی پاسخگو باشد

نماینده مردم همدان در مجلس در ادامه با ابراز گلایه از عملکرد دولت و ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره عدم لغو پروازهای اروپایی به کشورمان، گفت: بسیاری از کشورهای اروپایی با شیوع ویروش جهش یافته کرونا یا همان کرونای انگلیسی درهای کشورشان را به روی پروازهای انگلیس بستند، این در حالی است که دولت ایران با وجود هشدارها چنین اقدامی انجام نداد.

حجت الاسلام فلاحی عنوان کرد: دولت و ستاد ملی مبارزه با کرونا به ریاست روحانی باید درباره تعلل در لغو پروازهای اروپا و امریکا پاسخگو باشند و در این زمینه ما نمایندگان مجلس نیز از احقاق حقوق مردم عقب نشینی نمی کنیم و طرح سؤال از وزیر بهداشت را در پیش خواهیم گرفت.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان