آخرین اخبار

20. بهمن 1399 - 5:20   |   کد مطلب: 39446
مدیر توزیع نیروی برق تویسرکان با اعلام اینکه پروژه های برق رسانی در این شهرستان با هزینه 7 میلیارد تومان، همزمان با ایام دهه فجر به بهره برداری رسید، گفت: سه میلیارد تومان از این هزینه ها از اعتبارات داخلی و چهار میلیارد تومان نیز با پیگیری های مفتح نماینده مردم این شهرستان تأمین شده است.

«رضا جلیلوند» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با تبریک دهه مبارک فجر به همشهریان، گفت: در این دهه پروژه های قابل قبولی در حوزه برق رسانی در سطح شهرستان به بهره برداری رسید.

وی اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تعداد روستاهای برخوردار از برق به عدد 10 هم نمی رسید، اما امروز تمامی 107 روستای تویسرکان حتی روستاهایی با سه چهار خانوار هم از نعمت برق بهره مند هستند.

مدیر توزیع نیروی برق تویسرکان در ادامه با بیان اینکه در حدود هفت میلیارد تومان برای این پروژه ها اعتبار هزینه شده، افزود: سه میلیارد تومان از این هزینه ها از اعتبارات داخلی و چهار میلیارد تومان نیز با پیگیری های مفتح نماینده مردم تویسرکان تأمین شده است.

جلیلوند از افتتاح طرح اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستای آرتیمان که شامل چهار هزارمتر کابل کشی و 32 پاه برق با 500 میلیون تومان اعتبار بود خبر داد و عنوان کرد: همچنین طرح برق رسانی به چاه های دیزلی روستای فریازان به طول 4 هزار و 200 متر شبکه فشار متوسط هوایی با یک میلیارد تومان اعتبار در این دهه به بهره برداری رسید.

وی تصریح کرد: در دهه مبارک فجر شاهد افتتاح دو هزار و 500 متر شبکه فشار متوسط هوایی برق و نصب سه دستگاه پست هوایی در روستای رودآور با 800 میلیون تومان اعتبار بودیم.

مدیر توزیع نیروی برق تویسرکان ادامه داد: همچنین اجرای برق رسانی به باغ های گنبد با 400 میلیون تومان اعتبار و برق رسانی به باغ ها و چاه های آب روستای سه گاوی با نصب چهار دستگاه کلید با قابلیت کنترل از راه دور با 300 میلیون تومان اعتبار مورد بهره برداری قرار گرفت.

جلیلوند با اشاره به اینکه در حدود یک میلیارد تومان برای بهسازی روشنایی معابر در سطح شهرستان هزینه شده است، گفت: اصلاح، بهینه سازی شبکه برق و نصب کابل خودنگهدار در روستاهای سید شهاب و آرتیمان هم پیش رو داشتیم که برای این پروژه ها در مجموع یک میلیارد تومان هزینه شده است.

وی اعلام کرد: برای اصلاح و بهسازی شبکه برق بین روستایی های کارخانه، چاشتخوره و بوجان هم یک میلیارد تومان و برای جا به جایی شبکه برق 20 روستا در حدود 500 میلیون تومان اعتبار هزینه شد.

مدیر توزیع نیروی برق تویسرکان در ادامه از برگزاری سه مانور بزرگ در یک سال اخیر در سطح شهرستان خبر داد و افزود: در یکی از مانورهای عملیاتی برق، تعمیرخط فشار متوسط منطقه کرزانرود وخرمرود در دستور کار قرار گرفت که در آن 10 گروه تعمیراتی اداره توزیع برق تویسرکان با ۱۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین و ۵۰ نفر نیروی فنی خط فشار متوسط منطقه ذکر شده را تعمیر کردند.

جلیلوند، نصب فیوز های حفاظتی نصب ارت برای پست های هوایی عایق سازی پست های هوایی، اصلاح جمپرهای فرسوده، ریکلاژ پایه ها تعویض مقره ها کات اوت ها و برق گیر های معیوب را از جمله اقدامات آن مانور برشمرد.

وی افزود: در مانور دوم نیز اصلاح ولتاژ 17 منطقه از شهرستان را برنامه ریزی کردیم و همکاران ما در دو روز متوالی و در هر روز با 50 نفر نیروی اجرایی ولتاژهای این مناطق را با نصب ترانس، کابل کشی و احداث خط جدید اصلاح و استاندارد سازی کردند.

مدیر توزیع نیروی برق تویسرکان عنوان کرد: مانور سوم نیز مربوط به اصلاح و افزایش ضریب ایمنی شبکه و برق رسانی و جمع آوری برق های غیرمجاز و ماینر بود که در دو روز برگزار شد.

جلیلوند افزود: برای برق رسانی بهتر و رساندن خاموشی ها به صفر هم به تازگی از خط گرم استفاده می کنیم، بدان معنا که با استفاده از امکانات مناسب در حالتی که شبکه برق دارد، کار تعمیرات انجام می شود.

وی با بیان اینکه یکی دو خاموشی برق در هفته های گذشته، سراسری و مربوط به شبکه تولید برق و کاهش تولید در نیروگاه ها بود نه شبکه توزیع برق، گفت: تمام تلاش همکاران ما بر این است تا برق پایدار به مردم عرضه کنیم.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان