آخرین اخبار

22. بهمن 1399 - 12:54   |   کد مطلب: 39461
مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس خبر از افتتاح دو بخش داخلی و اورژانس بیمارستان شهید سلیمانی داد و گفت: امید آن که به زودی بخش های دیگر این بیمارستان نیز راه اندازی شود و با توجه به نیاز شهرستان هیچ گونه تعللی در این زمینه جایز نیست.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ ظهر امروز همزمان با آخرین روز از دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، با پیگیری ها و تلاش های انجام شده و با حضور امام جمعه و نماینده مردم تویسرکان دو بخش داخلی و اورژانس بیمارستان شهید سلیمانی افتتاح و به بهره برداری رسید.

محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس ابراز امیدواری کرد تا به زودی بخش های دیگر این بیمارستان که در 6 طبقه ساخته شده راه اندازی شود.

وی پنجم بهمن ماه سال جاری هم در گفت و گویی به خبرنگار رودآور؛ گفته بود: در روزهای کرونایی تعلل دولت برای افتتاح بیمارستان جدید التأسیس تویسرکان جایز نیست.

مفتح تأکید کرد: دولت می تواند با توجه به آن که ساختمان، تجهیزات و حتی نیروی انسانی بیمارستان تکمیل شده، از افتتاح تشریفاتی آن بگذرد و از طریق ویدئو کنفرانس کار را به سرانجام برساند.

و همین نیز شد تا با تلاش های نماینده شهرستان لااقل دو بخش این بیمارستان امروز افتتاح شود.

به گزارش رودآور؛ این روزها با توجه به شیوع کرونا و تعداد بیماران چه مبتلا به کرونا و چه بیماران دیگر، ضروری است تا بخش های دیگر این بیمارستان هرچه سریعتر به بهرداری برسد.

انتهای پیام/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان