آخرین اخبار

24. بهمن 1399 - 14:38   |   کد مطلب: 39467
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی تویسرکان:
قاتل نامرئی پسر بچه 10 ساله تویسرکانی را به کام مرگ برد
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی تویسرکان از مسمومیت پسربچه ای 10 ساله با گاز مونواکسید کربن در این شهرستان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون این دومین پسربچه ای است که متأسفانه بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان به جان آفرین تسلیم می کند.

«فرشاد عبدالملکی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: به دنبال گزارش یک مورد مسمومیت با گاز منواکسید کربن به واحد ارتباطات اورژانس تویسرکان، بلافاصله تیم اورژانس قائم (عج) به محل حادثه اعزام شد.

وی اظهار کرد: پس از بررسی اولیه متوجه شدیم روشن کردن خودرو داخل پارکینگ و فضای بسته سبب شده تا پسر بچه ۱۰ ساله ای  به علت  مسمومیت با گاز منواکسید کربن به کام مرگ رود.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی تویسرکان افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ نفر از همشهریانمان با گاز منواکسید کربن مسموم شدند، که با اقدام به موقع اورژانس، ۱۰ نفر سلامتی خود را به دست آوردند و نجات یافتند، اما متاسفانه دو نفر از آنان فوت شدند.

به گزارش رودآور؛ در دی ماه سال جاری پسر ۱۰ساله دیگری که به همراه مادر و خواهر خود به علت نصب غیراصولی بخاری در منزل مسکونی دچار مسمومیت با گاز مونواکسید کربن شدند، جان خود را از دست داد.مادر و خواهر آن پسربچه پس از طول درمان حالشان مساعد گزارش شد.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان