آخرین اخبار

15. اسفند 1399 - 13:15   |   کد مطلب: 39574
امام جمعه تویسرکان از این شهرستان، به عنوان باغ شهری زیبا و بی نظیر یاد کرد و گفت: می طلب تا مدیریت شهری هر چه بیشتر در حفظ و توسعه درخت و درختکاری فعال تر عمل کنند.

به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام مترضی موحدی» درخطبه های عبادی ـ سیاسی نماز جمعه تویسرکان در مصلی امام، به دستاوردهای انقلاب اسلامی و افزایش چشمگیر معنویت و اخلاقیات به واسطه این انقلاب اشاره کرد و گفت:  در دوران طاغوت سران کشور با رفتاری ضد دینی زمینه انتصاب افراد فاسد در دستگاهشان را رقم می زدند و به دنبالش در هر زمینه ای فساد شکل دادند.

وی اظهار کرد: اما با پیروزی انقلاب شکوهمند، هر روز شاهد رشد و تحول بزرگ جوانان بودیم و این را می توان در تعداد شهدایی که ایران اسلامی تقدیم اسلام و انقلاب کرد، دریافت، این در حالی است که امروز اخلاقیات در دنیای غرب سقوط کرده است.

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزایش چشمگیر هیئت های مذهبی  و برنامه های مذهبی، گسترش فعالیت های جهادی و فرهنگ انفاق و همچنین رونق زیارتگاه هاو ویژه تر رواج ولایتمداری را بخشی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: مردم ایران در تشییع باشکوه پیکرهای مطهر شهدایی از جمله شهید سلیمانی ها، حججی ها و شهدای غواص نشان دادند که دلبسته نظامشان هستند.

حجت الاسلام موحدی در ادامه به گرامیداشت 15 اسفندماه روز درختکاری، عنوان کرد: از منظر اسلام، درختکاری یک ارزش محسوب می شود و بزرگان دین چنین عمل پربرکتی را جزء حسنات، باقیات و صالحات می دانند و بسیار شده که اقشار مختلف مردم را از بریدن و خشکاندن درختان نهی کرده اند.

وی با اشاره به اینکه امام علی (ع) در کاشت هزاران درخت به طور مستقیم سهیم بودند، تصریح کرد: ضروری است در جامعه امروزی نیز سیاست هدفمند و منسجمی برای افزایش مشارکت مردم در کاشت و توجه به درختکاری اتخاذ شود.

امام جمعه تویسرکان از این شهرستان، به عنوان باغ شهری زیبا و بی نظیر یاد کرد و گفت: می طلب تا مدیریت شهری هر چه بیشتر در حفظ و توسعه درخت و درختکاری فعال تر عمل کنند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان