آخرین اخبار

22. اسفند 1399 - 13:00   |   کد مطلب: 39604
امام جمعه تویسرکان گفت: راه حل این مشکلات در کشور است و اگر دولت این را بپذیرد به طور قطع با برنامه ریزی و رفع مشکلات تولید، برخورد با دلالان، سودجویان و رانت بازان مشکل معیشت مردم هم برطرف می شود.

به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های عبدی ـ سیاسی نماز جمعه 22 اسفند ماه در مصلی امام تویسرکان از دستاوردهای انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: جامعه شناس پرآوزاه انگلیسی، آنتولی گیدنز عنوان کرد که انقلاب اسلامی ایرانیان جهان را به سمت دینی شدن هدایت کرده است که نمونه بارز آن تمایل و اقبال دنبا به کتاب های حوزه اسلامی است.

وی در ادامه به آغاز فرآیند ثبت نام داوطلبان شورهای اسلامی شهر و روستا پرداخت و اظهار کرد: اگر اشخاصی را که می شناسیم که مقید، متعهد، آگاه، امین و کار درست هستند می طلب تا آنان را برای حضور درانتخابات شوراها تشویق کنیم.

خطیب نماز جمعه تویسرکان به مسئله بعث از نگاه رهبر انقلاب هم اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب حاکمیت توحید و ایجاد حیات طیبه را از اهداف بعثت نبی مکرم اسلام(ص) برشمردند و لازمه آن را استقرار یک نظام سیاسی بیان کردند که آیین حکمرانی آن از کتاب الهی و پیامبران مدیران آن حکومت سرچشمه می گیرد.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: از آنجا که یک حکومت دینی در تضاد با ظلم و چپاولگری است، بنابراین ظالمانه زمانه در طول تاریح با استقرار چنین حکومت هایی دشمنی ورزیده اند، از این رو شاهد هستیم که نظام سلطه با اسلامیت انقلاب ایران مشکل دارد.

وی از بصیرت و استقامت ملت به عنوان اصلی ترین راهکار برای خنثی سازی توطئه های دشمنان در 42 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی نام برد و عنوان کرد: با این وجود باید بیش از پیش مراقب باشیم چرا که دشمن در جنگ نرم وارد کارزار شده و با وارونه جلوه دادن حقایق به دنبال تغییر افکار ملت ما است.

امام جمعه تویسرکان در ادامه به مشکلات موجود اشاره کرد و گفت: راه حل این مشکلات در کشور است و اگر دولت این را بپذیرد به طور قطع با برنامه ریزی و رفع مشکلات تولید، برخورد با دلالان، سودجویان و رانت بازان مشکل معیشت مردم هم برطرف می شود.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان