آخرین اخبار

14. فروردين 1400 - 12:35   |   کد مطلب: 39706
جانشين انتظامي شهرستان "تويسرکان" از افزايش 144 درصدي کشف سرقت ها و افزايش 58 درصدي دستگيري سارقان در 12 روز ابتداي سال 1400 در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش رودآور به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "نبي شکرويسي"، در تشریح این خبر گفت: با انجام برنامه ريزي هاي هدفمند و اجراي طرح هاي مثبت در سطح شهر تويسرکان و  با پايش اطلاعاتي و انجام پبش بيني هاي لازم در زمينه پيشگيري از وقوع جرایم، از يکم تا 12 فروردين ماه تعطيلات نوروز 1400 شاهد افزايش 144 درصدي کشف سرقت ها و افزايش 58 درصدي دستگيري سارقان در مجموع سرقت ها نسبت به نوروز 99 بوده ايم.

وي در ادامه با اشاره به دستگيري 30 سارق و کشف 78 فقره سرقت در 12 روز تعطيلات نوروز،گفت: مجموع اين آمار مهر تأييدي است بر بهبود عملکرد مثبت پليس تويسرکان که در سايه برنامه ريزي هاي هدفمند و زحمات مأموران انتظامي و همچنين همراهي و همکاري شهروندان با پليس حاصل شده است.

 اين مقام انتظامي در ادامه با اشاره به توسعه تکنولوژي و پيچيدگي جرایم به ويژه سرقت ها، لزوم آموزش همگاني، بکارگيري توصيه و هشدارهاي پليسي و دقت در نگهداري از اموال را مهمترين امر در پيشگيري از سرقت و کاهش جرایم برشمرد.

سرهنگ شکرويسي همکاري و مشارکت مردم را در پيشگيري از جرايم به ويژه سرقت مهم دانست و بیان کرد: براي دستيابي به امنيت اجتماعي مطلوب در جامعه، جدي گرفتن مشاركت مردمي بسيار مهم بوده و تعامل با شهروندان در برقراري امنيت يك امر اجتناب ناپذير است و اقدامات اجتماعي، مکمل خوبي براي اقدامات انتظامي هستند.

 جانشین انتظامی شهرستان تویسرکان در پايان از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات مبني بر اعمال مجرمانه افراد مخل نظم و امنيت در جامعه را بلافاصله از طريق مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 با پليس در ميان بگذارند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان