آخرین اخبار

15. فروردين 1400 - 13:14   |   کد مطلب: 39712
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان از انتخاب غلامی‌پاک به عنوان رئیس ائتلاف خبر داد.

به گزارش رودآور؛ کریم مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاربه انصراف حجت‌الاسلام والمسلمین ارزنده از ریاست شورایی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: بلافاصله در نخستین جلسه که روز گذشته با حضور اعضای حقیقی و حقوقی این شورا برگزار شد موضوع ریاست شورای ائتلاف به رای گذاشته شد.

وی در افزود: در این جلسه پس از بررسی موضوع و تاکید بر استمرار و تقویت فعالیت‌های شورا، با رأی حضار محمدرضاغلامی پاک به عنوان رئیس این شورا انتخاب شد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان با شاره به سوابق رئیس جدید شورا خاطرنشان کرد: محمدرضا غلامی‌پاک از آزادگان سرافراز استان در دوران دفاع مقدس است که در زمان مسئولیت شهید سلگی در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی همدان، دبیر این شورا در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه در این جلسه گزارشی از روند سازماندهی نیروهای انقلابی استان همدان در قالب سامانه این شورا ارائه شد افزود: تعداد ثبت نام‌کنندگان در این سامانه به نیابت از تعداد شهدای استان همدان در دوران دفاع مقدس تا کنون به بیش از ۸۰۰۰ نفر رسیده است.

مظاهری در ادامه با مروری بر شرح مأموریت شورا و برنامه‌هایی که برای انسجام‌بخشی بین نیروهای انقلاب اسلامی در سطح استان تعریف شده بر لزوم نقش‌آفرینی بیش از پیش در انتخابات پیش رو تاکید کرد.

وی افزود: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی جمعی فراگیر از چهره‌های ملی، مسئولان احزاب و تشکل‌ها و چهره‌های انقلابی محلات با تاکید بر حضور «زنان و جوانان» است.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان با تاکید بر حق تصمیم‌گیری شهرستان‌ها خاطرنشان کرد: نفی تصمیم‌گیری از مرکز برای نامزدها، از اساسی‌ترین رویکردها و دیدگاه‌های شورای ائتلاف است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان