آخرین اخبار

16. فروردين 1400 - 21:32   |   کد مطلب: 39716
اظهارات روز گذشته ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره مسئول دانستن دولت سوریه درباره هر آنچه که برای ملت سوریه اتفاق می افتد، در واقع در راستای طرح دولت جدید آمریکا درباره سوریه و اعمال فشارهای بیشتر علیه ملت سوریه است.

به گزارشس رودآور به نقل از العالم؛ پرایس در حساب رسمی خود در توییتر همان شیوه همیشگی آمریکا در دروغ گویی به منظور توجیه شیوه غیرانسانی خود علیه ملت های منطقه را در پیش گرفت. او دولت سوریه را مسئول حملات شیمیایی ادعایی در منطقه دوما در حومه دمشق و خان شیخون در ادلب دانست. در حالی که بارها ساختگی بودن این ویدئوها و جعل این حملات نمایشی توسط عناصر مسلح و کلاه سفیدها با حمایت مستقیم آمریکا فاش و بارها انتقال مواد شیمایی توسط عناصر مسلح بویژه به ادلب به منظور ساخت این حملات ادعایی رصد شد.

پرایس که برای کسانی که ادعا می کند در این حملات ساختگی شیمیایی کشته شدند، اشک تمساح می ریزد، صدها نفر دیگر را که بر اثر محاصره اقتصادی و دارویی علیه سوریه جان خود را از دست می دهند، نادیده می گیرد. او رقه و اوضاع اسف بارش را نمی بیند، جنگنده های کشورش بارها به بهانه مبارزه با داعش این منطقه را نابود کردند. او میلیون ها سوریه ای را که در حسکه به سبب اقدامات قسد، از نعمت آب محرومند، نادیده می گیرد. در حالی که قسد از حمایت آمریکا برخوردار است. همچنین چشمانش را بر روی سرقت نفت سوریه توسط امریکا و کمبود سوخت در سوریه می بندد.

همانطور که آمریکا عراق را به بهانه سلاح های کشتار جمعی و افغانستان را به بهانه مقابله با تروریسم اشغال کرد در حالی که با حمایت برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس و به منظور مبارزه با اتحاد جماهیر شوروی سابق، تروریسم را در افغانستان ایجاد کرد، اینک نیز به بهانه "حملات شیمیایی" ساختگی و ادعایی به صورت مستقیم در سوریه دخالت کرد و سپس نیروهای اشغالگر خود را برای سرقت نفت و گندم سوریه و به بهانه مبارزه با داعش وارد این کشور کرد. در حالی که داعش نیز تحت نظر سازمان اطلاعات آمریکا و غرب و با حمایت برخی کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس و کشورهای منطقه تاسیس شد.

آمریکا امروزه به همراه اروپا تحریم های اقتصادی علیه ملت سوریه به منظور شکست عزم و اراده آنها در مقابله با تروریسم اعمال می کند. زیرا ملت سوریه در مقابل تروریسم داخلی و تروریسم خارجی که از شرق و غرب تحت نظارت سازمان اطلاعات امریکا و ترکیه و صهیونیستها و برخی کشورهای عربی برآمده است، ایستادگی کرد.

آمریکا امروز می کوشد تا بگوید که تمام آنچه را که برای ملت سوریه اتفاق افتاد و وضع معیشتی دشوار آن به خاطر حمایت ملت از رهبران این کشور است و تنها راه حل آن است که گزینه هایش را تغییر دهد. البته آمریکا فقط به دنبال تغییر نظام در سوریه نیست بلکه خواهان نظامی است که تمام خواسته هایش را برآورده کند؛ خروج از محور مقاومت، عدم حمایت از مقاومت لبنان که در جنگ سوریه علیه تروریسم وارد عمل شد و از دولت سوریه حمایت کرد، عدم حمایت از مساله فلسطین و منعقد کردن توافق سازش با رژیم اشغالگر و پیوستن به کشورهای ننگین سازشکار از جمله این خواسته هاست.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان