آخرین اخبار

17. فروردين 1400 - 1:40   |   کد مطلب: 39720
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی تویسرکان از افزایش چهار برابری مصدومین حوادث ترافیکی از مورخه ۲۵ اسفند ۹۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: همچنین از نهم فروردین ماه جاری نیز تعداد تماس با اورژانس و مأموریت مرتبط با بیماری کووید ۱۹، دو برابر شده است.

«فرشاد عبدالمالکی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ از عملکرد اورژانس تویسرکان در طرح سلامت نوروزی از ۲۵ اسفند ۹۹ تا ۱۵ فروردین 1400 خبر داد و گفت: تعداد کل ماموریت های انجام شده در این ۲۰ روز  ۳۷۳ مورد بوده است.

وی اظهار کرد: به تفکیک؛ برای اورژانس هوایی دو مورد، حوادث ترافیکی ۸۶ مورد و غیر حوادث ترافیکی ۲۸۷ ثبت شده است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی تویسرکان به تعداد کل تماس با اورژانس هم پرداخت و افزود: در این بازه زمانی  یک هزار و 850 تماس با اورژانس شهرستان گرفته شده که؛ ۳۷۳ مورد منجر به اعزام آمبولانس، ۷۵۰ مورد مشاوره درمانی، ۳۰۰ مورد سایر موارد و متأسفانه ۴۲۷ مورد مزاحمت تلفنی داشتیم!

عبدالمالکی از افزایش چهار برابری مصدومین حوادث ترافیکی از مورخه ۲۵ اسفند ۹۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: در بازه زمانی ۲۵ اسفند ۹۸ تا ۱۵ فروردین ۹۹ تعداد کل مصدومین حوادث ترافیکی در این شهرستان ۲۱ مورد بوده، اما در بازه زمانی ۲۵ اسفند ۹۹ تا ۱۵ فروردین سال جاری، ۸۶ مورد ثبت شده است.
وی همچنین عنوان کرد: از نهم فروردین ماه جاری نیز تعداد تماس با اورژانس و مأموریت مرتبط با بیماری کووید ۱۹، دو  برابر شده است.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان