آخرین اخبار

24. فروردين 1400 - 1:23   |   کد مطلب: 39741
مدیر شبکه بهداشت و درمان در گفتگو با خبرنگار صداوسیما در تویسرکان گفت: با افزایش شمار افراد مبتلا به کرونا, علاوه بر بخش 1 از 25 اسفند با شروع سفرهای نوروزی بخش 2 و 3 , حالا بخش4 بیماران کرونایی بیمارستان شهید سلیمانی هم راه اندازی شد.

به گزارش رودآور؛ طواف زاده با اعلام اینکه نیروهای کادر درمان و خدمات به شدت فرسوده شده و تعداد بسیاری نیز درگیر کرونا شده و به مرخصی استعلاجی رفته اند گفت: شرایط پیش رو بسیار ناراحت کننده است , ما از تمام ظرفیت‌های موجود در بخش‌های بهداشت و درمان و فوریت‌های پزشکی جهت ارائه خدمت در بخش‌های تازه تاسیس استفاده کردیم و انصافا دانشگاه علوم پزشکی استان هم مساعدت فراوانی دراین زمینه داشته است.

 او با بیان اینکه در این اوضاع , هرچند که با تمام قوا دراین جبهه درحال خدمت هستیم اما به کمک و مساعدت شما مردم تویسرکان بیش از پیش نیازمند هستیم.

از رعایت پروتکلهای بهداشتی تا عدم شرکت در مجالس عزا و عروسی و دورهمی و همچنین تعطیلی موقت کسب و کار تا کمک بصورت نیروی انسانی داوطلبانه در جهت نظافت و خدمات تا نگهداری از بیماران.

امیر عربی : فارغ از اینکه تصمیمات ستاد مبارزه با کرونای کشور و دولتمردان بالادست آنها در پیشگیری از شیوع کرونا در قبل و حین تعطیلات نوروز مناسب نبود اما شیوه نامه های بهداشتی شهر های قرمز را رعایت کنیم , ماسک بزنیم , ... متحد باشیم و لطفا برخی نیز با اظهارات , پیام ها و متنهایشان در این اوضاع سخت , نمک روی زخم نباشند./صدا و سیمای تویسرکان

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان