آخرین اخبار

26. فروردين 1400 - 0:41   |   کد مطلب: 39751
رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان از اجرای برنامه های متعدد در فضای مجازی و پخش جزءخوانی توسط تاکسیداران و نصب تراکت های اخلاقی در رمضان خبر داد و گفت: حضور چهره به چهره کارگروه تبلیغی نوین در کنار کشاورزان، باغداران و چوپانان در این ماه از دیگر برنامه های رمضانی این اداره است.

«حجت الاسلام ناصر حسنی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با تبریک به مناسبت ایام پر برکت ماه رمضان، گفت: برنامه های اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان در این ماه مبارک به دو بخش قرآنی و تبلیغی ـ فرهنگی تقسیم می شود.

وی اظهار کرد: در بخش قرآنی، یک کاروان قرآنی در سطح روستاهای محروم با کمک خیرین و موسسه خیریه بی بی نرجس خاتون، کانون قرآنی روستای اشترمل و متولیان خانه های قرآنی اداره تبلیغات اسلامی هماهنگ شده تا با حضور خود کرسی های تلاوت کلام الله وحی با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی داشته باشند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان افزود: به همت این کاروان، افطاری مختصری نیز که هیئت نرجس خاتون متولی آن است پس برگزاری مراسم قرآن خوانی در مناطق محروم روستایی توزیع می شود.

حجت الاسلام حسنی؛ جزء خوانی قرآن کریم به صورت مجازی در شبکه های اجتماعی متعدد به دلیل  شیوع کرونا توسط خانه ها و مؤسسه های قرآنی را از دیگر برنامه های اداره تبلیغات اسلامی برشمرد.

وی تصریح کرد: هر روز نیز تسفیر بخشی از آن جزء قرآن که در فضای مجازی تلاوت شده، توسط بنده در همان گروه های مجازی تفسیر به صورت ضبط شده انتشار می یابد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان از انعقاد تفاهم نامه با ناوگان تاکسیرانی شهر قبل از فرا رسیدن ماه مبارک خبر داد و گفت: قرار بر آن شده تا رانندگان تاکسی به صورت همزمان جزء خوانی مربوط به شبکه همدان را در رادیوهای های خودروهای خود پخش کنند تا مسافران از تلاوت کلام الله وحی بهره مند شوند.

حجت الاسلام حسنی عنوان کرد: همچنین تراکت هایی مزین با آیات قرآنی درخصوص اخلاق مداری و سبک زندگی اسلامی در اختیار این رانندگان قرار داده شده، تا با نصب بر روی تاکسی های خود در اجرای این معروف مشارکت داشته باشند.

وی به اجرای طرح هر خانه یک جزء قرآن هم اشاره و اظهار کرد: در این طرح نوجوانان بخش هایی از قرآن را که تلاوت کردند، فیلم گرفته و برای شرکت در مسابقه برای ما ارسال می کند، ضمن آن که خطاطی سوره مبارک قدر هم در پیش داریم که کانون قرآنی اشتران بانی آن است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان به ارائه تفسیر نامه 31 نهج البلاغه و دعای هفتم صحیفه سجادیه هم پرداخت که در مساجد و کانون های قرآنی پخش می شود.

حجت الاسلام حسنی ادامه داد: در بخش تبلیغی ـ فرهنگی به همت گروه تبلیغی حضرت حیقوق نبی(ع) در مناطق مرحوم برنامه های مفصلی پیش روی داریم، آنان در مناطق مختلف حضور می یابند و به صورت چهره به چهره مسائل قرآنی و احکام را برای مردم بازگو می کنند.

وی تصریح کرد: در واقع کارگروه تبلیغی نوین متشکل از طلبه های تویسرکانی مقیم، به دلیل شیوع کرونا تصمیم گرفته اند در روستاها و در مزارع، باغات و صحراها حضور یابند و به صورت چهره به چهره با کشاورزان، باغداران و چوپانان مسائل تبلیغی خود را پیش ببرند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان همچنین از اقامه نماز جماعت با رعایت تمامی شیوه نامه های بهداشتی در مساجد خبر داد و گفت: اقامه نماز جماعت در مدت زمان اندکی در مساجد برگزار و مسائل تبلیغی، سخنرانی و جزءخوانی به دنبال آن در فضای مجازی پیگیر می شود.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان