آخرین اخبار

27. فروردين 1400 - 16:17   |   کد مطلب: 39757
مسئول مرکز فضای مجازی و رسانه بسیج دانشجویی استان همدان از برگزاری نخستین رویداد ملی «افق روشن» با رویکرد امیدآفرینی خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام در رویداد از ۲۵ فروردین آغاز شده و تا پنجم اردیبهشت است.

به گزارش رودآور؛ بهنام محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری اولین رویداد ملی «افق روشن» در همدان توسط مرکز فضای مجازی و رسانه بسیج دانشجویی استان اظهار کرد: دبیرخانه استانی رویداد افق روشن (مرکز فضای مجازی و رسانه بسیج دانشجویی استان همدان) آمادگی دریافت آثار مکتوب، دیجیتالی، تصویری، گرافیکی و صوتی را در موضوعات مختلف استقلال و آزادی، علم و پژوهش، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، سبک زندگی و عزت ملی را با رویکرد امیدآفرینی دارد.

وی گفت: افراد و گروه های رسانه ای می توانند آثار ناظر به امیدآفرینی را که تاکنون تولید کرده‌اند یا قصد دارند تا انتخابات ۱۴۰۰ تولید کنند را در قالب‌های مختلف نشریه، یادداشت، موشن گرافیک، استاپ گرافیک، کمیک استریپ، مصاحبه پیاده‌روی، مصاحبه گفتگو محور، مستند و فیلم کوتاه، کلیپ و نماهنگ، عکس نوشته، اینفوگرافیک، پوستر، نمایش رادیویی و پادکست به دبیرخانه استانی به آدرس www.najmevent.ir ارسال کنند.

مسئول مرکز فضای مجازی و رسانه بسیج دانشجویی استان همدان افزود: آثار برگزیده زیرمجموعه خدمات شتاب‌دهنده «افق روشن» قرار می‌گیرد و علاوه بر اینکه به مجموعه‌های مطرح رسانه‌ای کشوری معرفی خواهد شد مورد حمایت قرار می‌گیرد.

وی از اهدای جوایز نقدی و غیر نقدی به این رویداد به فراخور خلق اثر در قالب‌های مختلف خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام در رویداد از ۲۵ فروردین آغاز شده و تا پنجم اردیبهشت است که افراد و گروه‌ها فرصت دارند آثار خود را تا آخر اردیبهشت‌ماه ارسال کنند.

انتهای پیام/ 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان