آخرین اخبار

3. ارديبهشت 1400 - 5:29   |   کد مطلب: 39796
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به پرهیز از عملکرد جزیره‌ای در بین جریان انقلاب گفت: باید به صورت جبهه‌ای، همسو و همراه اقدام کنیم.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، سردار مظاهر مجیدی ظهر روز گذشته در جمع تعدادی از اهالی رسانه استان با تبریک حلول ماه رمضان، این روزها را فرصتی مغتنم برای خودسازی دانست و اظهار کرد: در این ضیافت الهی هر ‌کس به توان و وسع خود از آن بهره‌مند می‌شود بنابراین باید از تمام لحظات معنوی آن بهره کافی و وافی را ببریم.

وی با اشاره به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تفکر تشکیل این نهاد انقلابی را یکی از برکات امام راحل عنوان کرد و گفت: هر چه از حیات انقلاب اسلامی می‌گذرد بیش از پیش وجود سپاه و بسیج به عنوان یک مجموعه انقلابی و مردمی احساس می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به توفیقات روزافزون سپاه در تأمین امنیت کشور بیان کرد: این مجموعه در کنار ارتش سرافراز، امنیت مثال‌زدنی و کم‌نظیری را برای مردم کشور رقم زده است.

وی با بیان اینکه سپاه به الگویی برای مقاومت و آزادگی در میان ملت‌های آزادیخواه تبدیل شده است گفت: بسیجیان در دوران دفاع مقدس، عرصه‌ سازندگی و عمرانی، خدمات‌ به مردم در بحران‌های مختلف، مقابله با جنگ نرم دشمن، کمک به کادر درمان در مواجهه با کرونا، مقابله با گروه‌های تکفیری و تروریستی و حفاظت هوشمندانه از دستاوردهای انقلاب حضور چشمگیری داشته‌اند.

مجیدی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات، بر لزوم ایجاد زمینه‌سازی برای حضور حداکثری مردم در این رویداد سیاسی مهم تأکید کرد و گفت: برخی دنبال ایجاد این شبهه هستند که رئیس جمهور دارای وظایف و اختیارات اندکی است در صورتی که بیشترین اختیارات در دست قوه مجریه است.

وی با بیان اینکه باید با تمام توان و بهره‌گیری از امکانات در بین مردم روشنگری صورت گیرد گفت: اگر تفکر انقلابی و جهادی در قوه مجریه محقق شود بسیاری از مشکلات کنونی در کشور قابل رفع و رجوع است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر اینکه برخورداری از تفکر انقلابی در تمام نهادها باید به یک گفتمان عمومی تبدیل شود گفت: باید ملاک‌ها و معیارهای انتخاب اصلح را در بین مردم بیان کنیم.

وی پرهیز از عملکرد جزیره‌ای در بین جریان انقلاب را یک موضوع مهم عنوان کرد و با بیان اینکه باید به صورت جبهه‌ای، همسو و همراه پیش رویم حضور اثرگذار در فضای مجازی و برقراری ارتباط با مردم به منظور روشنگری را یک اصل اساسی برشمرد.

مجیدی با بیان اینکه باید عملکرد نظام مقدس جمهوری اسلامی و قدرت ایران در منطقه و مواجهه با دشمنان را به مردم و حتی برخی از مسوولان بازگو کنیم خواستار توجه به این مهم شد.

وی در پایان سخنانش با تأکید بر لزوم حمایت از اصحاب رسانه و برقراری تعامل با این قشر تاثیرگذار از تلاش برای رفع مشکلات این مجموعه خبر داد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان