آخرین اخبار

7. ارديبهشت 1400 - 6:10   |   کد مطلب: 39820
مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان از همیاری مردم در اجرای دستورالعمل های بهداشتی خبر داد و گفت: در حال حاضر تویسرکان، تنها شهرستان استان همدان است که پس از روزها وضعیت کرونایی اش نارنجی اعلام شد اما باید بدانیم این وضعیت بسیار شکننده است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ در اپلیکیشن ماسک اواخر روزگذشته رنگ کرونایی 110 شهرستان نارنجی اعلام شد.یکی از این شهرستان ها، تویسرکان بود که در مجموع رکورددار وضعیت قرمز کرونایی در تعداد ماه ها قرمز در کشور بود.

در اپلیکیشن ماسک درباره تغییر وضعیت در ١١٠ شهرستان آمده که؛ «در تمامی ۱۱۰ شهرستانی که امروز نارنجی شدند روند بستری از حالت افزایشی خارج شده است. اکثر آن‌ها شهرستان‌های نسبتا کم‌جمعیتی هستند و لذا محدودیتها در آنها سریع‌تر تاثیرگذار بوده‌است.»

برای تأیید این ماجرا به سراغ مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان رفتیم.

*نارنجی بودن وضعیت کرونایی تویسرکان تأیید شد 
«سید ابراهیم طواف زاده» مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: این شهرستان، تنها شهرستان استان همدان است که وضعیت کرونایی اش نارنجی اعلام شده است.

وی اظهار کرد: روزهای گذشته ظرفیت بیمارستان شهید سلیمانی تویسرکان از نظر بیماران مبتلا به طور کلی و نیمی از ظرفیت بیمارستان ولیعصر تکمیل شده بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تویسرکان افزود: روند اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا در شهرستان از جمله تعطیلی اصناف و موارد از این دست به نسبت بهتر از قبل انجام شد، از این رو شاهد کاهش ورود بیماران کرونایی به دو بیمارستان موجود بودیم.

*وضعیت نارنجی کرونا شکننده است/رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم یعنی همراهی با مدافعان سلامت

طواف زاده با قدردانی از همیاری همشهریان در اجرای دستورالعمل های بهداشتی، تصریح کرد: با این وجود این موقعیت در شرایط شیوع کرونا و نوع این اپیدمی که سرعت انتشار بالایی دارد، شکننده است و کرونا همچنان وجود دارد، بنابراین از مردم می خواهیم تا پایان یافتن کرونا ما را نیز یاری رسانند.

وی عنوان کرد: همشهریان عزیز می تواند همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، شستشوی مداوم دست ها و رعایت فاصله گذاری اجتماعی صحیح و همچنین دوری از برگزاری تجمعات و دورهمی ها مدافعان سلامت را برای نابودی کرونا همراهی کنند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان