آخرین اخبار

8. ارديبهشت 1400 - 0:00   |   کد مطلب: 39828
در یتیم خانه تویسرکان چه می گذرد که چندی پیش کریم پور که مدیریت امور توزیع نیروی برق ملایر مرکزی را بر عهده دارد با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره توزیع نیروی برق تویسرکان معرفی شد و امروز نیز جلال نانکلی که در بخشی دیگر از جمعیت هلال احمر همدان مشغول به کار است با حفظ سمت سرپرست این جمعیت در تویسرکان می شود!

به گزارش رودآور؛ «علی سنجربگی» مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان همدان با صدور حکمی، جلال نانکلی را با حفظ سمت به ‌عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان منصوب کرد.

در این حکم آمده است: نظر به تعهد و سوابق جنابعالی به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان تویسرکان تا تعیین رییس شعبه منصوب می شوید.

امید است با استعانت از الطاف الهی، بهره گیری از تجارب ارزنده خود و همفکری و همیاری تمامی افراد صاحب نظر و متعهد و با هماهنگی معاونت های محترم استان، در پیشبرد اهداف عالیه جمعیت هلال احمر و ترویج خدمات بشر دوستانه و همچنین انجام وظایف محوله قانونی موفق و موید باشید.

به گزارش رودآور؛ 19 اردیبشهت ماه سال گذشته بود که رضا عزیزی به عنوان رئیس جدید هلال احمر تویسرکان معرفی شد و حالا او کمتر از یک سال تودیع می شود.

در یتیم خانه تویسرکان چه می گذرد که چندی پیش کریم پور که مدیریت امور توزیع نیروی برق ملایر مرکزی را بر عهده دارد با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره توزیع نیروی برق تویسرکان معرفی شد و امروز نیز جلال نانکلی که در بخشی دیگر از جمعیت هلال احمر همدان مشغول به کار است با حفظ سمت سرپرست این جمعیت در تویسرکان می شود؟!

آیا این مسئولان با حفظ سمت فرصت آن را دارند تا به امور و وظایف مربوطه به مردم هر دو شهرستان محل خدمت خود رسیدگی کنند؟!

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان