آخرین اخبار

9. ارديبهشت 1400 - 0:37   |   کد مطلب: 39829
سرپرست جمعیت هلال احمر تویسرکان با اشاره به اینکه شرایط فعلی و بهداشتی مهمترین دغدغه جامعه است، گفت: بنابراین می طلب همکاران ما در جذب منابع داوطلبی، استفاده از ظرفیت دستگاه ها و ادارات و برنامه های ابتکاری و با توان تمام درداین راستا بکوشند.

به گزارش رودآور جلال نانکلی عصر روز گذشته در نشست با پرسنل جمعیت هلال تویسرکان بر همدلی، دوستی، مهربانی و مودت بین همکاران تاکید کرد.
وی با بیان اینکه آرامش روان همه مجموعه ها در شعبه اولویت اول است، از آنان خواست تا با صمیمت مضاعفی در برنامه ریزی و اجرای برنامه های مرتبط بکوشند.
سرپرست جمعیت هلال احمر تویسرکان اعضا هلال احمر را مهمترین سرمایه های جمعیت برشمردند و از همه واحدها خواست در جذب و نگهداری فعالان این عرصه تمام تلاش خود را به کارگیرند.
نانکلی تصریح کرد: در حال حاضر شرایط فعلی و بهداشتی مهمترین دغدغه جامعه محسوب می شود از این رو می طلب همکاران باصمیمیت تمام در جذب منابع داوطلبی، استفاده از ظرفیت دستگاه ها و ادارات و برنامه های ابتکاری و با توان تمام در این راستا بکوشند.
وی عنوان کرد: ساماندهی و آماده باش همیشگی تیم های امدادی، آموزش و بازآموزی آنان از دیگر ضرورت های این جمعیت است که باید در دستور کار قرار بگیرد.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان