آخرین اخبار

23. ارديبهشت 1400 - 9:32   |   کد مطلب: 39890
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه هشت سال گذشته غربرگرایان، فرصت های کشور و منطقه را سوزاندند، گفت: امروز تمام جبهه حسینی در برابر تمام حبهه یزیدی ایستاده اند و در انتخابات حساس سال جاری سرنوشت کشور و منطقه روشن می شود، چرا که دشمنان اسلام تحریم انتخابات را می خواهند تا ایران ضعیف شود، اما انتخاب دولتی انقلابی و متعهد آب حیاتی برای خاموش آتش صهیونیسم خواهد بود.

به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر در تویسرکان گفت: به فرموده امام علی (ع) هیچ عزتی عزیزتر از تقوا نیست، عزت مطلق خداست که بعد به پیامبر(ص)، ائمه(ع) و مؤمنین عزیز عنایت کرده، چرا که اینان مورد حمایت و نصرت خداوند متعال هستند.

وی با اشاره به اینکه اگر خدا شما را یاری کند شما شکست نمی خوردید و کسی نمی تواند بر شما چیره شود، اظهار کرد: چه اقدامی انجام دهیم تا از نصرت خداوند متعال بهره مند شویم؟ بی تردید اگر دین و ولی خدا را یاری کنید نصرت نهایی از آن شما است.

*شرکت در انتخابات، تقویت اسلام و انقلاب است

خطیب نماز عید فطر افزود: امروز به طور قطع و بلاشک شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، شکوه این انتخابات، تقویت اسلام و دین خدا و حمایت از ولی خداست و شما مؤمنین نیز در این انتخابات همچون همیشه حماسه خواهید آفرید.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: امروز دشمنان اسلام جنگ احزاب به راه انداخته و همه دست به دست هم دادند و شیطان بزرگ با تمام قوامش به میدان آمده اسرائیل غاصب، امریمای جنایتکار، آل سعود، نفوذی های خبیث و غرب زده، منافین کوردال، سلطنت طلب ها و براندازها و نیروهخای منحرف و مطرود.

*برخی منحرفین نروهای انقلابی را دلسرد کردند

وی عنوان کرد: زمانی نیروی به برکت حمایت نیروهای مخلص انقلابی در دوره اول ریاست جمهوری اش خدمت رسانی خوبی برای کشور و مملکت داشت، اما مشاهده کردیم در دوره دوم به خاطر لجبازی، غرور و خودشیفتگی، نیروهای انقلابی را از دور خودش طرد کرد و در دور دوم کشورداری اش کشور را با چه مشکلاتی مواجه کرد.

*در هشت سال گذشته دولت فرصت های طلایی کشور منطقه را از دست داد

امام جمعه تویسرکان اظهار کرد: دو سال پایانی دولت دهم دولت دهم را فراموش نمی کنیم که کشور با چه مشکلی مواجه شد و ثمره آن خرابکاری این شد که مردم در انتخابات بعدی مردم از نیروهای های حزب الهی دلسرد شدند و پس از آن مشاهده کردیم که در این هشت سال چه فرصت ها طلایی از دست رفت.

حجت الاسلام موحدی ادامه داد: امروز آخرین قدم اضمحلال ایالات متحده افرا رسیده و امریکای جنایتکار در حال فروپاشی است و در مقابلش جبهه مقاومت به علمداری شیعه و نائب امام زمان(عج) شکل گرفته است.

*صهیونیسم راهی جز شکست ندارد

وی تصریح کرد: امروز مشاهده کردیم که اسرائیل غاصب که همیشه در سرزمین های اشغالی خونریزی و نسل کشی می کرد در این روزها به فلسطینی ها تعدی کرده و اما در برابر نیروهای مقاومت حدود هزار موشک به اسرائیل غاصب زدند و تنها به فاصله پنج دقیقه از سرزمین فلسطین 160 موشک در سینه سرزمین های اشغالی نشست، آن فلسطینی که روزگاری سلاحی جزء سنگ نداشت امروز موشک های نقطه زن دارد و صهیونیسم راهی جز شکست ندارد.

*غفلت برخی مسئولان و نفوذی ها در داخل زمینه ساز آشوب در اقتصاد توسط اسرائیل شد

خطیب نماز عید فطر تویسرکان عنوان کرد: بی  تردید صهیونیت جنایتکار که دشمن درجه یک اهل بیت علیهم سلام و ایمان است به یاری خدا درحال نابودی است، اما به برکت نفوذی هایشان در کشور ما اختلال ایجاد کردند و بازار ما را به آشوب کشیدند آن هم به دلیل غفلت برخی مسئولان و نیرنگ برخی نفوذی ها وضعیت تولید و بازار ما با مشکل مواجه شده است.

*حل مشکلات کشور در گرو تحول در مدیریت اداری آن است

حجت الاسلام موحدی تأکید کرد: چاره کار تحول در مدیریت اداری کشور است که هم لازم است و هم ممکن و این تحول در گرو انتخاب دولتی جوان، انقلابی و مؤمن و حزب اللهی است که همه من و شما وظیفه داریم این واجب شرعی را تببین کنیم تا ان شاءالله آخرین سیلی و آخرین قدم در راستای اضمحلال نفود امریکا در منطقه را برداریم.

وی با اشاره به منویات رهبری مبنی بر اینکه اسرائیلی که ادعا می کرد لشگر شکست ناپذیر دارد، امروز تبدیل به لشگری شده که روی پیروزی را نخواهد دید، افزود: حضور پرشور شما مردم انقلابی در انتخابات سال جاری اسرائیلی را به همراه دیگر دشمنان اسلام و انقلاب از امریکا و منافقین گرفته تا آل سعود، وهابی ها و داعشی ها نابود می کند .

امام جمعه تویسرکان افزود: اگر در صدر اسلام منافقین و نفوذی ها فتنه کردند و جنگ پیروز شده امام علی(ع) با معاویه را به شکست کشیدند به دلیل بی بصیرتی برخی مردم آن روزها بود؛ اما امروز شما ملت غیور اثبات کرده اید در دفاع از ولایت، اسلام، امیرالمؤمنین و در لبیک به امام زمان(عج) ثابت قدم ایستاده اید و در این راه خون داده اید و سختی های بسیار متحمل شده اید که اجر بی پایان نصیب شما است.

*هشت سال گذشته غربگرایان فرصت های کشور و منطقه را سوزاندند

حجت الاسلام موحدی همچنین با بیان اینکه در طول هشت سال گذشته نفودی ها غربگرایان فرصت های کشور و منطقه ای ما را سوزاندند که البته حساب شده بود تا اقتصاد سامان نگیرد و مردم دلسرد شوند.

وی تصریح کرد: بی تردید قدم اصلی در این روزها انتخاب دولتی انقلابی است تا به یاری خدا استکبار جهانی با شکست نهایی روبرو شود و اقتصاد و بازار کشور رونق بگیرد که اگر این گونه شود شاهد سازماندهی اقتصادی و در نهایت اقتدار بیشتر کشور می شویم.

*آب حیات نهایی خاموش کننده آتش اسرائیل، برگزاری انتخابات پرشور ماست
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه این وعده خداست که نیرنگ و کید دشمنان به خودشان باز می گردد، افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات سال جاری آتش صهیونیسم را خاموش می کند و به نظر آب حیات نهایی که آتش اسرائیل غاصب را خاموش می کند همین انتخابات ما خواهد بود.

حجت الاسلام موحدی اظهار کرد: امروز تمام جبهه حسینی در برابر تمام حبهه یزیدی ایستاده اند و در این انتخابات حساس سرنوشت کشور و منطقه روشن می شود، چرا که دشمنان اسلام تحریم انتخابات را می خواهند تا ایران ضعیف شود و آنان به جنایات خود در منطقه ادامه دهند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان