آخرین اخبار

25. ارديبهشت 1400 - 11:17   |   کد مطلب: 39897
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از آماده‌سازی ۱۳۰ حوزه برای امتحانات نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم در استان خبر داد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، محمد پورداود صبح امروز در جمع خبرنگاران از آماده‌سازی ۱۳۰ حوزه برای امتحانات نهایی در استان خبر داد و اظهار کرد: در اجرای مصوبه ۹۷۷ شورای عالی آموزش و پرورش، امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به صدور مجوز برگزاری حضوری امتحانات پایه دوازدهم و پایه نهم توسط ستاد ملی مقابله با کرونا، تلاش شده با به کارگیری تمام امکانات و استفاده از ظرفیت‌های موجود، ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط عوامل اجرایی، آزمونی با کمترین دغدغه و آسیب را داشته باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با تأکید بر اینکه حفظ سلامت فرهنگیان و دانش آموزان برای ما اهمیت بالایی دارد گفت: مراقبین سلامت آموزش و پرورش در حوزه‌های امتحانی حضور مستمر و ثابت خواهند داشت و نمایندگان دانشگاه‌علوم پزشکی قبل، حین و بعد از برگزاری آزمون بر فرایند برگزاری امتحانات نظارت می‌کنند.

 وی با اشاره به این که در حوزه‌های امتحانی علاوه بر رعایت فاصله 2 متری صندلی‌ها، به صورت مستمر و روزانه ضدعفونی و گندزدایی این وسایل نیز در دستور کار است افزود: مقدمات لازم برای تهویه مناسب فضاها در نظر گرفته شده است.

پورداود تصریح کرد: برای دانش‌آموزان دارای بیماری های خاص و دارای علائم مشکوک در حوزه‌ها اتاق ایزوله ویژه در نظر گرفته شده است.

 وی تعداد شرکت‌کنندگان امتحانات نهایی پایه دوازدهم استان را تقریبا ۱۴ هزار نفر و پایه نهم را ۲۲هزار و ۵۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: ۱۳۰ حوزه امتحانی در سطح استان برای آزمون آماده‌سازی شده است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان