آخرین اخبار

3. خرداد 1400 - 16:58   |   کد مطلب: 39940
رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: فتح خرمشهر و آن حماسه خرداد به دنبال وحدت نیروهای انقلابی ارتش و سپاه و با حذف نگرش منافقانه بنی صدر رقم خورد.

به گزارش رودآور؛ «محمدرضا عدالتخواه» ظهر امروز در همایش تجلیل از فعالان ستاد تألیف قلوب و کمیته های معین آن، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای عملیات الی بیت المقدس، گفت: سوم خرداد ماه برای ملت ایران، یادآور روز مقاومت، ایثار و پیروزی است.

وی با بیان اینکه دشمنان این نظام از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با اسلامیت و ارزش های انقلابی ملت مشکل داشتند، اظهار کرد: از این روز در همان سال های نخستین پیروزی انقلاب، صدام بعثی را به عنوان دست نشانده منطقه ای خود علیه ایران اسلامی مجهز کردند.

رئیس کل دادگستری استان همدان از مقاومت 34 روزه مردم مظلوم خرمشهر در برابر دشمن تا دندان مسلح یاد کرد و افزود: هرچند که خرمشهر برای ماه هایی سقوط کرد، اما با وحدت نیروهای انقلابی ارتش و سپاه نقشه های دشمنان نقش بر آب شود و فتح خونین شهر نقطه عطفی در تاریخ هشت سال دفاع مقدس به ثبت رسید.

عدالتخواه تصریح کرد: با حذف بنی صدر آن وحدت و یکدلی بین ملت ایران رقم خورد، او به عنوان فردی خائن با نگرشی منافقانه سعی در تفرقه اندازی بین نیروهای ارتش و سپاه داشت، اما با هوشیاری این دو مجموعه انقلابی راه به جایی نبرد.

وی با اشاره به اینکه هیچ نصرتی به دست نمی آید جزء آن که از جانب خدا باشد، عنوان کرد: به فرموده امام راحل(ره) خدا خرمشهر را آزاد کرد و این پیروزی غرورآفرین اقتدار و ایستادگی ملت ما در برابر دسیسه های دشمنان را به جهانیان ثابت کرد.

رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: امروز این جمهوری اسلامی ایران است که بر توان و قدرتش روز به روز افزوده می شود و دشمنان نظام یکی پس از دیگری به زباله دان تاریخ می پیوندند.

عدالتخواه افزود: رهبر انقلاب در جلسه ای فرمودند که خرمشهرها در پیش است، این بدان معناست که دشمنان نظام هیچ گاه دست از دشمنی با ملت بر نمی دارند و ما باید هر لحظه با درس گرفتن از حماسه خرداد سال 61 آماده مقابله با دسیسه های استکبار جهانی باشیم.

وی در ادامه به فعالیت های قابل توجه مجموعه قضایی استان درخصوص اصلاح ذات البین اشاره کرد و گفت: با راه اندازی ستاد تألیف قلوب و کمیته های مصلحین و معتذرین به عنوان کمیته های معین این ستاد، در یک سال گذشته 45 درصد از پرونده های قضایی استان ختم به صلح و سازش شد و در این زمینه جایگاه نخست کشوری را به استان تعلق گرفت.

رئیس کل دادگستری استان همدان تصریح کرد: فعالیت های این ستاد بر اساس سند تحول بنیادین و مبتنی بر سیاست های اصلی قوه قضائیه است و در این حوزه مجموعه های نیروی انتظامی، دادگاه ها، دادسراها و زندان ها نقش قابل توجهی در ایجاد صلح و ساز بین طرفین پرونده های قضایی داشته اند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان