آخرین اخبار

3. خرداد 1400 - 18:33   |   کد مطلب: 39941
رئیس کل دادگستری استان همدان با بیان اینکه قوه قضائیه در مبارزه با فساد تنهاست، گفت: در سشرایط حساس کنونی کشور، فسادستیزی یکی از مهمترین شاخصه های کاندیدای اصلح محسوب می شود، چرا که برای جلوگیری از فساد باید ریشه آن از سوی دولتی انقلابی خشکانده شود.

به گزارش رودآور؛ «محمدرضا عدالتخواه» عصر امروز در جمع تعدادی از کارکنان دستگاه قضایی همدان با اشاره به انتخابات پیش روی در 28 خرداد ماه سال جاری، گفت: به زودی اسامی نامزدهای تأیید صلاحیت شده اعلام می شود و آنچه که سرنوشت کشور را تعیین می کند بی تردید انتخاب فرد اصلحی است که شایسته اصلی آن مسئولیت باشد.

*کاندیدایی منطبق با معیارهای انقلابی، می تواند اصلح باشد

وی اظهار کرد: سخنان رهبر انقلاب درخصوص معیار ها وشاخصه های فرد اصلح بارها از خبرگزاری ها و صدا و سیما انتشار و پخش شده است و می طلب کاندیدایی از سوی همگان انتخاب شود که با این شاخصه ها انطباق داشته و در شرایط حساس کنونی کشور مؤثر عمل کند.

*فسادستیزی یکی از مهمترین شاخصه های کاندیدای اصلح است

رئیس کل دادگستری استان همدان انقلابی بودن، داشتن روحیه جهادی، اعتقاد و اعتماد به توان داخلی، عدم وادادگی به دشمنان نظام، پرکاری و فسادستیزی را از شاخه های مهم یک فرد اصلح برشمرد و افزود: نکته حائز اهمیت در شرایط حساس کشور با توجه به اوضاع اقتصادی موجود این است که بدانیم اصلح را از بین چند کاندیدا چگونه برگزینیم.

عدالتخواه تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به اتفاقات چند سال اخیر فسادستیزی می تواند یکی از مهمترین ویژگی های کاندیدای اصلح باشد، فردی که بتواند قاطعانه در برابر تمام سودجوئی ها و مفاسد موجود حتی با وجود مانع تراشی ها بایستد و در دفاع از حقوق عامه مردم ثابت قدم باشد.

*قوه قضائیه در مبارزه با فساد تنهاست/برای جلوگیری از فساد باید ریشه آن  از سوی دولتی انقلابی خشکانده شود

وی با بیان اینکه امروز قوه قضائیه در مبارزه با مفساد تنهاست و باید دولت نیز با او همراه شود، گفت: برای جلوگیری از انحراف و فساد باید ریشه اصلی آن برطرف شود و دولتی انقلابی می تواند ریشه فساد را بخشکاند و از ابتدا اجازه بروز فساد و انحراف را در بخش های مختلف ندهد.

*برای انتخاب کاندیدایی اصلاح، به گذشته کاری او نگاه بیاندازیم

رئیس کل دادگستری استان همدان عنوان کرد: باید دقت داشت که این کاندیداها از کره مریخ که نیامده اند و هر کدام دارای گذشته کاری و رفتاری متفاوتی هستند، باید همه با تحقیق و بررسی در جستجوی کاندیدایی باشیم که گذشته کاری قابل قبولی از خود بر جای گذاشته باشد.

*مدعیان لفاظ و ناکارآمد اگر رأی بیاروند می روند در استراحتگاه های خود می نشینند

عدالتخواه اظهار کرد: امروز برخی مدعیان ناکارآمد با لفاظی و تولید عبارت های مضحک، دستاوردهای انقلاب و نظام را زیر سؤال می برند و اگر هم با این گونه رفتارها رأی بیاروند بی تردید در مسئولیت خود ناکارآمد خواهند بود و می روند در استراحتگاه های خود می نشینند و کشور  مردم را به حال خودش رها می کنند، بدون آن که دردی از مردم دعوا کنند.

وی تصریح کرد: امروز بی شک مردم مدعیان لفاظ و ناکارآمد را به خوبی می شناسند و باید بدانیم به فرموده امامین انقلاب هر رأی تک تک ما در سرنوشت و آینده کشور اثرگذار است و باید به سمت انتخاب کاندیدای اصلح برویم و آن را نیز با دلیل به دیگران معرفی کنیم.

رئیس کل دادگستری استان همدان در ادامه به سفر پر برکت آیت الله رئیسی در نوزدهم اردیبهشت ماه سال جاری به استان همدان اشاره کرد و گفت: آن همه پرکاری حتی برای ما که از جنس قوه قضائیه هستیم باورکردنی نبود، او بدون ذره ای استراحت تا نیمه شب نیز برای گره گشایی از مسائل و مشکلات مردم استان در جلسات متعدد حضور یافت و راهکارهای عملیاتی مناسبی نیز ارائه داد.

انتهای پیام/ز

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان