آخرین اخبار

5. خرداد 1400 - 23:27   |   کد مطلب: 39952
مراسم قرعه کشی برنامه‌های قانونی تبلیغات نامزدهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش رودآور به نقل از العالم - ایران؛ در این مراسم نامزدها به صورت عادلانه از حق تبلیغات و ارائه برنامه‌های خود در شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی بر اساس جداول پخش برنامه‌ها که به صورت قرعه کشی مشخص می‌شود مطلع می شوند.

این مراسم از شبکه‌های یک و خبر سیما و شبکه رادیویی ایران به طور زنده در حال پخش است.

در مراسم قرعه کشی برنامه‌های قانونی تبلیغات نامزدهای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، رئیس سازمان صدا وسیما، معاون سیاسی و رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی، معاون سیما، نماینده دادستان کل کشور، رئیس و دبیر ستاد انتخابات کشور، نماینده‌های شورای نگهبان قانون اساسی و شورای نظارت بر صدا و سیما و نمایندگان از نامزدهای احراز صلاحیت شده حضور دارند.

شکل گیری همه نهادهای کشور؛ با اتکا به آرای مردم

رئیس رسانه ملی گفت: جمهوری اسلامی در طول حیات خود همواره با مراجعه به آرای مردم نهاد‌های خود را شکل داده است و این مردم هستند که ریل گذاری و تصمیم گیری‌های اساسی را برای اداره کشور انجام می‌دهند.

آقای علی عسکری در مراسم قرعه کشی برنامه‌های نامزد‌های ریاست جمهوری در رسانه ملی افزود: خانواده بزرگ صدا و سیما و همکاران ما خدمتگزاران ملت ایران در همه عرصه‌ها هستند و امیدواریم بتوانیم در عرصه انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری نیز به خوبی و بی طرفانه و متعهدانه به ملت ایران خدمتی را بدهیم تا نامزد‌های عزیز بتوانند برنامه هایشان را ارائه بدهند و مردم از آن استفاده کنند برای انتخاب بهتر تا زمینه انتخاب صحیح فراهم شود.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران عطیه بزرگ الهی به ملت بزرگ ایران است و یادگار بزرگ امام راحل عظیم الشأن (ره)، و با رهبری این پیر فرزانه و اسطوره ملی ما و با حماسه انقلاب اسلامی عملاً جمهوری اسلامی در ایران بنیانگذاری شد و ملت ایران رژیم ستم شاهی تحت سلطه نظام جهانی را سرنگون و جمهوری اسلامی را بنا کرد که با اراده ملت ایران شکل گرفت.

ملت ایران اتحاد خود را در برابر دشمنان نشان می‌دهد

رئیس رسانه ملی گفت: در انتخابات پیش رو امیدواریم اتحاد و وحدت خود را در برابر قدرت‌های بزرگ و دشمنان نشان دهیم.

آقای علی عسکری در مراسم قرعه کشی برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی نامزد‌های احراز صلاحیت شده سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: امروز ما در معرض سیزدهمین دوره انتخابات هستیم و امیدواریم این یک جشنواره برای زمینه سازی وحدت شود.

رئیس رسانه ملی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران بعنوان یک مدل بعد از انقلاب برپایه دین و مردم سالاری بنا شد و عصر جدید را رقم زد و نشان داد یک ملت می‌تواند در برابر زورگویی نظام‌های سلطه بایستد.

وی افزود: ما همیشه در معرض کینه ورزی‌های دشمنان بوده ایم و دشمنان انقلاب تلاش کرده اند در جنگ نظامی بر ما غلبه کنند و بعد از اینکه نتوانستند در این میدان بر ما پیروز شوند گفتند ایران اقتدار آمریکا را در منطقه شکسته است.

آقای علی عسکری گفت: دشمنان ما متوجه شدند که با این ملت سلحشور و مقاوم نمی‌توانند مقابله کنند و به جنگ نرم علیه ما پناه آورده اند و با سیاه نمایی و بزرگ نمایی مشکلات و فتنه گری‌ها تلاش کردند ملت ایران را سرد کنند.

وی افزود: در این انتخابات هم دشمنان جنگ رسانه‌ای را علیه ما به کار برده اند و امیدواریم ملت ایران دوباره با حضور خود اتحاد خود را در برابر قدرت‌های منطقه نشان دهد.

همچنین با توجه به شرایط کرونا و محدودیت برای سفرهای استانی، نامزدهای انتخابات می‌توانند در شبکه‌های استانی برنامه داشته باشند و صحبت کنند.

مناظره های انتخاباتی رياست جمهوری روزهای دوشنبه ١٧خرداد، جمعه ٢١ خرداد و سه شنبه ٢٥ خرداد برگزار می‌شود.

آغاز برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در رادیو و تلویزیون از جمعه

«سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» نخستین نامزد منتخب شد؛ روز جمعه ۷ خرداد نخستین برنامه او از رسانه ملی پخش می‌شود.

«محسن رضایی» دومین نامزد منتخب شد؛ روز یکشنبه ۹ خرداد نخستین برنامه او از رسانه ملی پخش می‌شود.

«علیرضا زاکانی» سومین نامزد منتخب شد؛ نخستین برنامه او روز پنج شنبه ۱۳ خرداد از شبکه یک پخش می‌شود.

«سیدابراهیم رئیس الساداتی» مشهور به رئیسی چهارمین نامزد منتخب شد و روز سه شنبه ۱۱ خرداد نخستین برنامه او از رسانه ملی پخش می‌شود.

«مهر‌علیزاده» پنجمین نامزد منتخب شد؛ روز چهارشنبه ۱۲خرداد نخستین برنامه او از رسانه ملی پخش می‌شود.

«سعید جلیلی» هفتمین نامزد منتخب شد؛ روز دوشنه ۱۰ خرداد نخستین برنامه او از رسانه ملی پخش می‌شود.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان