آخرین اخبار

7. خرداد 1400 - 14:04   |   کد مطلب: 39958
خطیب نماز جمعه تویسرکان با بیان اینکه ناکارآمدی مسئولان ناکارآمد مردم را دلسرد کرده نه انجام وظیفه شورای نگهبان، گفت: آنانی که امروز از میزان مشارکت مردم ابراز نگرانی می کنند،همان هایی هستند که بیشترین سهم را ایجاد وضعیت موجود و دلسرد کردن مردم داشتند و متخصصان ناراضی کردند مردم هستند.

به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه هفتم خرداد ماه در جوار آرامگاه مطهر حیقوق نبی(ع) در تویسرکان به روایتی از امام علی علی(ع) اشاره کرد و گفت: آن حضرت می فرمایند "از کسانی که تقوا را ضایع کردن عبرت بگیرید و مواظب باشید خودتان بی‌تقوایی نکنید که دچار عواقب سخت شوید تا مایه عبرت شوید."

وی در ادامه به منوایت رهبر انقلاب و توصیه ایشان به جوانان درخصوص شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن و گرفتن امید از آنان پرداخت و اظهار کرد: رهبر انفلاب تلاش برای شکستن این محاصره را ریشه ای ترین جهاد جوانان می خوانند و ما باید ایمان داشته باشیم به نیروی جوانان، همان گونه که در آزادسازی خرمشهر شهدایی چون، باقری ها، کاوه ها و جهان آراها محاصره را شکستند امروز نیز همان شهدا الگوی رفتاری و عملی جوانان ما هستند.

*ناکارآمدی مسئولان ناکارآمد مردم را دلسرد کرده نه انجام وظیفه شورای نگهبان

خطیب نماز جمعه تویسرکان همچنین به مسئله زیر سوال بردن و تخطئه عملکرد شورای نگهبان از سوی برخی آن هم به بهانه کاهش مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: بی تردید همان گونه که رهبر انقلاب عنوان کردند میزان مشارکت مردم در انتخابات ارتباطی با این اسم آن اسم و جناح ندارد، بلکه مردم به دنبال مدیری قوی، کارآمد و متعهد هستند و این ناکارآمدی است که مردم را دلسرد می کرد.

حجت الاسلام موحدی گفت: آنانی که امروز از میزان مشارکت مردم ابراز نگرانی می کنند، همان هایی هستند که بیشترین سهم را ایجاد وضعیت موجود و دلسرد کردن مردم داشتند.

وی با بیان اینکه این متخصصان ناراضی کردن مردم، حرف از مشارکت نزنند، تصریح کرد: همه می دانند وعده های بی عمل، تورم، گرانی، بازار آشفته، کاهش ارزش پول ملی، افزایش نامعقول قیمت بنزین، کسری بودجه و به ویژه تمسخر مردم و به جای پاسخگویی و مواردی بسیار از این قبیل به وسیله سوءتدبیرهای بانیان وضع موجود رقم خورده است.

*مافیای قدرت و ثروت  باندهای فساد ریشه انقلاب را می سوزانند نه شورای نگهبان

خطیب نماز جمعه تویسرکان با تأکید بر اینکه اعمال قانون شورای نگهبان هرگز ریشه انقلاب را نمی خشکاند، عنوان کرد: مافیای قدرت و ثروت و نیز باندهای فساد هستند که زمینه ساز خشکاندن انقلاب می شوند و باید جلوی آنان گرفته شود.
می خشکانند.
 حجت الاسلام موحدی همچنین گفت: انتخابات شورهای اسلامی شهر و روستا به فرموده رهبر انقلاب نیز مهم است، چرا که شورای خوب می‌تواند منطقه ای را آباد و شورای بد یک شهر را بیچاره و درمانده کند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان