آخرین اخبار

8. خرداد 1400 - 21:50   |   کد مطلب: 39967
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنرانی امروز خود به صهیونیست‌ها هشدار داد: هر گونه عملیات ترور علیه مبارزان و رهبران ما با بمباران تل آویو تلافی خواهد شد.

به گزارش رودآور به نقل از العالم ـ فلسطین اشغالی؛ زیاد النخاله گفت: امروز در محلی گرد هم آمده ایم که پیش از این بازداشت گاه مبارزان مقاومت و بر شکنجه هزاران نفر از مردم ملت ما گواه بوده است، اما امروز به محلی برای برگزاری جشن و مراسم در پیروزی های مقاومت تبدیل شده است.

وی افزود: ما تا آخر به جهاد و مقاومت وفادار خواهیم ماند، این راه ماست تا پیروزی. ما بر یک دشمن وحشی پیروز شدیم. ما با عزم و اراده و ایستادگی خود، بسیار قوی تر از آنچه که برخی تصور می کنند، هستیم. مقاومت ما اثبات کرد که با اراده قوی می توان بزرگترین جالش ها را به رغم محاصره از میان برداشت.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی خاطرنشان کرد: قدس با محبانش در مارد، اللد، رام الله، جنین و الخلیل و با آوارگان و مهاجران فلسطینی مقیم خارج، و در واقع با همه امت در جهان اسلام و عرب بپاخاست.

النخاله اظهار داشت: آنها تلاش خواهند کرد تا برای ما مشکل تراشی کنند و توافق اسلو را احیا سازند و ما را خلع سلاح کنند تا رژیم اشغالگر برای ما تعیین تکلیف کند و مطابق میل و خواسته صهیونیست ها زندگی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نبرد سیف القدس یک برون رفت ملی برای ملت فلسطین است؛ این نبرد یک طرحی ملی است که به سبب سازش های بی ثمر برای بیش از ربع قرن، اینک جایگاه خود را بازیافت.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی با بیان اینکه غزه شمشیر قدس و شمشیر کل فلسطین است، گفت: مقاومت پس از نبرد سیف القدس ثابت کرد که بهترین راه برای بازپس گیری حقوق و حمایت از ملت ما از قتل و عبودیت است.

النخاله تصریح کرد: هرگونه سخن از دولت وحدت ملی که مورد پذیرش غرب باشد دیگر دلیلی ندارد مگر آنکه این امر فقط برای دور زدن دستاوردهای نبرد سیف القدس باشد. من از نیروهای ملی که روی همزیستی با طرح صهیونیستی حساب کرده بودند، می خواهم که بار دیگر این طرح نژادپرستانه را بازنگری کنند.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد: بیاید یک طرح ملی برای آزادسازی تمام فلسطین به پایتختی قدس شریف ایجاد کنیم. باید به جهاد و شهادت پایبند باشیم تا ما را به ملتی متکدی تبدیل نکنند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان