آخرین اخبار

8. خرداد 1400 - 12:52   |   کد مطلب: 39968
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه شاخص سرایت‌پذیری در استان همدان به زیر یک درصد رسیده است گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان در اولویت باشد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، رشید حیدری‌مقدم ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه روند شیوع بیماری کرونا در استان کاهش است، ضرورت دارد همچنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنیم اظهار کرد: تعداد مرگ و میر‌ها در استان رو به کاهش است.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۴۵۰ بیمار با علائم کرونا و مشکوک به کرونا به بیمارستان‌های استان مراجعه کرده‌اند گفت: وضعیت رنگ‌بندی فامنین و اسدآباد زرد و سایر شهرستان‌ها نارنجی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به اینکه شاخص سرایت‌پذیری در استان همدان به زیر یک درصد رسیده است افزود: ۶۰ درصد شیوع ویروس کرونا در استان مربوط به تماس‌های درون‌خانوادگی است.

وی با اشاره به اینکه شرکت در اجتماع باعث شده تا ۳۸ درصد از علت شیوع کرونا در استان را به خود اختصاص دهد اظهار کرد: تا کنون ۷۱ هزار و ۳۶۸ نفر در سطح استان واکسینه شده‌اند؛ ضمن اینکه از افراد بالای ۷۰ سال تا کنون ۴۲ هزار نفر را در فاز اول واکسینه کرده‌ایم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان