آخرین اخبار

9. خرداد 1400 - 12:06   |   کد مطلب: 39971
مسؤول مشارکت‌های مردمی‌ و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از مساعدت‌ ۲۳۰ میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران سخت‌درمان همدان خبر داد.

به گزارش رودآور به نقل از حمید شاکری‌صفت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری دویست و بیست و سومین جلسه شورای مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان، اظهار کرد: در این جلسه پرونده هفت بیمار سخت‌درمان بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه پرداخت ۱۲۰ میلیون ریال مساعدت بلاعوض به بیماران سخت‌درمان مورد موافقت قرار گرفت گفت: ۲۵۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به بیماران سخت‌درمان تعلق می‌گیرد.

مسؤول مشارکت‌های مردمی‌ و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه از سایر مراکز ۱۱۰ میلیون ریال برای بیماران سخت‌درمان تخفیف گرفته‌‌ایم خاطرنشان کرد: در این جلسه سه بیمار در طرح «سخاوت» و سه بیمار در طرح «طعم مهربانی» قرار گرفتند.

وی مجموع مساعدت‌ها را ۴۸۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: از آنجا که گروهی از بیماران سخت‌درمان زیر پوشش مجمع خیرین سلامت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه در معرض ناامنی غذایی هستند و نیاز به کمک خیرین در حمایت از این بیماران داریم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان