آخرین اخبار

14. خرداد 1400 - 13:57   |   کد مطلب: 39989
امام جمعه تویسرکان گفت: بهترین حمایت از مردان میدان، جان برکفان و افرادی همچون غیورمردان ناومکران شرکت در انتخابات و رای به جریان حزب اللهی است.

به گزارش رودآور؛ حجت الاسلام مرتضی موحدی در خطبه های نماز جمعه تویسرکان گفت: در نامه امام زمان علیه السلام به اسحاق بن یعقوب حضرت می فرمایند؛ "باید از راویان حدیث اطاعت تبعیت کرد و آن ها حجت هستند"، بنابراین افراد مدعی که دچار توهم شده اند جایگاهی ندارند و مراجع و ولی فقیه است که حجت برای مردم محسوب می شوند.

وی اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) شخصیتی است که مراجع، عرفا، دانشمندان آزادیخواهان، مبارزان ظلم و سیاسیون و اخلاقیون به عظمت تخصص و جامعیت او اذعان دارند و چنین شخصیتی انتخابات را تکلیف و رای دادن را واجب اعلان نموده است.

امام جمعه تویسرکان افزود: ۱۵ خرداد که جوشش غیرت دینی بود توسط پهلوی به خاک و خون کشیده شد و ۱۵ هزار نفر را در یک روز با حمایت غرب به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام موحدی در ادامه عنوان کرد: با وجود اینکه انفعال وزارت خارجه ما برای دشمنان این ملت فرصت ایجاد کرد، واقعیات میدان حاکی از سقوط امپراتوری استکبار است.

وی همچنین گفت: در میدان یمنی ها وارد خاک عربستان چهل پایگاه سعودی را تصرف کردند، اسرائیل با چالش و بحران جدی دولت مواجه است و ناو مکران در مسیر اقیانوس اطلس و دریای کارائیب و به تصویر کشیدن قدرت فرامنطقه‌ای ایران بود، هرچند که با توطئه آتش‌سوزی پالایشگاه تهران می خواهند این شکست های بزرگ آمریکا را به حاشیه ببرند.

موحدی افزود: بهترین حمایت از جان برکفان و غیورمردان ناومکران شرکت در انتخابات و رای به جریان حزب اللهی است.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان