آخرین اخبار

17. خرداد 1400 - 6:22   |   کد مطلب: 39996
مدیر اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان از ایجاد "قرارگاه میثم تمار" متشکل از ۳۰ طلبه و دانشجو با رویکرد گفتمان سازی و بصیرت افزایی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات خبر داد و گفت: برگزاری تربیون آزاد نیز در دست انجام است تا شاخصه های یک کاندیدای اصلح منطبق با منویات رهبری در کف جامعه تبیین شود.

حجت الاسلام ناصر حسنی در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ از تشکیل قرارگاه "میثم تمار" در راستای مشارکت پذیری بیشتر مردم در انتخابات توسط اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان خبر داد و گفت: گفتمان سازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات بدون دفاع از هیچ کاندیدایی و رفتن به سمت اصلح گزینی از اهداف تشکیل این قرارگاه است.

وی با اشاره به دعوت ۳۰ طلبه آموزش دیده از قم و نیز دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) و دانشگاه رضوی مشهد از ۱۳ خرداد ماه جاری برای حضور فعال در قرارگاه "میثم تمار"، اظهار کرد: تا روز انتخابات میزبان این طلاب و دانشجویان هستیم.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان افزود: این گروه مطابق با منویات رهبر انقلاب، معیارها و شاخص هایی را که ایشان بیان کردند، بیش از پیش در بستر جامعه به صورت میدانی و چهره به چهره برای همگان تبیین می کنند.

حجت الاسلام حسنی با بیان اینکه بصیرت افزایی از دیگر اهداف تشکیل این قرارگاه است، تصریح کرد: اینان با بهره گیری از خرد جمعی برنامه های کاندیداها را به صورت روشن بیان می کنند و قضاوت را بر عهده خود مردم می گذارند.

وی عنوان کرد: گروه میثم تمار به صورت فعال در اماکن عمومی از جمله پارک ها، آرامگاه حیقوق نبی(ع)، بازار و هر کجایی که مردم با هر دیدگاه و گرایشی حضور داشته باشند، به تبیین و بیان چرایی اثرگذاری شرکت حداکثری مردم در انتخابات می پردازند تا تنور انتخابات در تویسرکان گرمتر شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان همچنین گفت: تریبون آزاد نیز حوالی ساعت ۱۹ هر روز در میدان آزادی این شهر تا روز انتخابات برگزار می شود.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان