آخرین اخبار

27. خرداد 1400 - 20:42   |   کد مطلب: 40020
حجت الاسلام احمدحسین فلاحی با بیان اینکه یک دولت انقلابی با مدیریتی جهادی از نیروهای متخصص و متعهد بهره می گیرد، گفت: دولت زمانی می تواند در مجامع بین المللی استوار و با صلابت حرف از دفاع از منافع ملی بزند که برآمده از حضور حداکثری مردم و انتخاب کاندیدایی اصلح باشد.

«حجت الاسلام احمد حسین فلاحی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با بیان اینکه فردا ۲۸ خرداد ماه سرنوشت چهار سال و چه بسا هشت سال آینده کشور به دست مردم رقم می خورد، گفت: رأی تک تک واجدین شرایط آن هم در این برهه از زمان که چشمان دوست و دشمن به انتخابات ما دوخته شده، بسیار ارزشمند و مهم است.

*مشارکت حداکثری، زمینه ساز افزایش قدرت ایران در مجامع بین المللی است

وی اظهار کرد: برگزاری انتخابات پرشور و شعور در اقتدار کشور و حضور مقتدرانه دولتمردان در مجامع بین المللی اثرگذار است.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس افزود: به طور قطع یکی از مقوله های پر اهمیتی که زمینه ساز ایران قوی می شود، تشکیل دولت به پشتوانه همین مشارکت مردمی و حضور حماسه ساز آنان در صحنه انتخابات است.

*مشارکت حداکثری مردم و انتخاب اصلح، دولتی مقتدر برای ایرانی قوی می سازد

حجت الاسلام فلاحی تصریح کرد: مشارکت گسترده مردم با تمام سلائق سیاسی در انتخابات مقبولیت نظام را به رخ جهانیان می کشاند و نگاه آنان را به ملت فهمیده ما خیره می کند.

وی با بیان اینکه دولتی که به پشتوانه مشارکت حداکثری شکل بگیرد، دولتی مقتدر و توانمند است و اگر کاندیدای اصلحی هم منتخب مردم شود، بی تردید این دولت مقتدر زمینه ساز ایران قوی در منطقه و جهان می شود.

*دولتی برآمده از حضور حداکثری مردم، توانایی ایستادگی در برابر دشمنان را دارد

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: اگر چنین دولتی بر روی کار بیاید، محکم و استوار با نگاه جهادی در برابر تمام زیاده خواهی های دشمنان می ایستد و با برنامه ریزی انقلابی گرایانه به سمت حذف تحریم ها حرکت می کند.

حجت الاسلام فلاحی ادامه داد: دولت زمانی می تواند در مجامع و نظام بین المللی استوار و با صلابت حرف از دفاع از منافع ملی بزند، که برآمده از حضور حداکثری مردم باشد، مضاف بر آن که مردم نیز کاندیدای اصلح را برگزینند.

وی اظهار کرد: بنابراین حضور حداکثری مردم در انتخابات جاری در کنار انتخاب کاندیدای اصلح، ایران اسلامی را در نظام بین الملل قدرتمندتر می سازد.

*یک دولت انقلابی با مدیریتی جهادی از نیروهای متخصص و متعهد بهره می گیرد

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تأکید کرد: یک کاندیدای اصلح، فکر و عملی انقلابی دارد و با مدیریت صحیح و به کارگیری نیروی های جوان و بهره گیری از مشاوران متخصص، متدین و متعهد نقشه های دشمنان را خنثی می کند.

حجت الاسلام فلاحی گفت: بهره گیری از نخبگان جوان در دولتی مقتدر کم کم می تواند مشکلات کشور را یکی پس از دیگری برطرف کند.

*حضور گسترده مردم در انتخابات، دولت را برای رفع مشکلات دلگرم می کند

وی افزود: اتکا و قدرت دولت برای تصمیم گیری درخصوص رفع مشکلات رابطه مستقیمی با مشارکت گسترده مردم در انتخابات دارد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: در اینجا اگر فردی اصلح با حضور بیشمار مردم بر روی کار بیاید، خود را وام دارد این جناح و آن جناح نمی داند، بلکه به عنوان خادم مردم برای آنچه این ملت استحقاقش را دارد وقف می کند.

حجت الاسلام فلاحی با بیان اینکه انتخابات از بزنگاه های انقلاب اسلامی برای نشان دادن قدرتمند بودن این ملت است، تصریح کرد: اگر ما مردم به دنبال ایرانی سرافراز، پر افتخار و قوی هستیم، می طلبد تا انتخاباتی پرشور و شعور رقم بزنیم.

وی گفت: یک دولت قوی و مقتدر اگر بدنه اش برآمده از دل مردم باشد بهتر و با برنامه تر از منافع ایران اسلامی در جهان حمایت می کند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان