آخرین اخبار

28. خرداد 1400 - 7:11   |   کد مطلب: 40021
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه انتخابات پرشور اقتدار ایران اسلامی را تثبیت می کند، گفت: ولی فقیه، بزرگان، مراجع و علما ما را به انتخابات پرشور و شعور دعوت می کنند و داعشی ها و استکبار ما را به عدم حضور در انتخابات، انتخاب با ماست به جریان حسینی لبیک بگوییم یا جریان کفار.

«حجت الاسلام مرتضی موحدی» در گفت و گو با خبرنگتار رودآور؛ گفت: در قرآن کریم آمده که اگر از کفار پیروی و اطاعت کنید شما را بی دین می کنند و آن زمانی است که ضرر می کنید و مولا و سرپرست مسلمین خداست خدا بهترین یاور است.
وی با بیان اینکه امروز کفار ما را به عدم مشارکت در انتخابات فرا می خوانند و تمام سعیشان را به کار گرفته اند تا به ما القا کنند انتخابات مؤثر نیست، اظهار کرد: اما در مقابل ولی خدا، نائب امام زمان(عج) ما را دعوت به انتخابات کرده و برای مشارکت حداکثری فرا خواسته اند.
امام جمعه تویسرکان افزود: همه دلسوزان اسلام و نظام و همه کسانی که نسبت به مسائل ملی و جهانی اطلاع دارند می دانند که انتخابات ایران و مشارکت حداکثری مردم، اثر مستقیمی در اقتدار، امنیت و آبادانی بیشتر کشور دارد.
حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: اگر می خواهیم با فساد مبارزه و ریشه راند خشکانده شود، اگر می خواهیم تبعیض برود و بازنشسته ها کنار رفته و جوانان غنیمت شمرده شده و بر روی کار بیایند و نشاط جوانی کشور را آباد کند با مشارکت حداکثری این فرصت را برای کشور مهیا کنیم.
وی با اشاره به اینکه آنانی که دین خدا را یاری می کنند امام زمان (عج) از آنان خشنود است، تأکید کرد: ولی فقیه، متدینین، مراجع، علما و بزرگان ما را به حضور حداکثری در انتخابات فرا می خوانند، چرا که این حضور دشمنان ما را ناامید می کند.
امام جمعه تویسرکان ادامه داد: اگر می بینیم از دوستان و آشنایان کسانی هستند که تحت تأثیر بوق های شیطانی قرار گرفته اند و انتخابات را مهم نمی دانند، همگی وظیفه داریم نسبت به آن فرد یا افراد به تبیین و تشریح ضرورت حضور در پای صندوق های بپردازیم.
حجت الاسلام موحدی همچنین عنوان کرد: امروز داعشی ها، معاندین نظام، اسرائیل کودکش و دشمنان انقلاب می خواهند که انتخابات ایران با شکوه برگزار نشود، بنابراین برای ایستادگی در برابر کفار به جریان حسینی لبیک بگوییم و با مشارکت در انتخابات به یاری خدا سیلی محکمی به گوش جریان سفیانی زمان بزنیم.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان