آخرین اخبار

10. شهريور 1400 - 17:29   |   کد مطلب: 40162
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان همدان:
جشن تکلیف، سرآغازی شیرین برای درک اوج بندگی است
محمدهادی محمدیان روشنفکر از برگزاری نمادین جشن تکلیف برای 61 نفر از فرزندان کارکنان دستگاه قضایی همدان خبر داد و گفت: فرزندان ما با رسیدن به سن تکلیف، در مسیری الهی گام می نهند و این همان سرآغاز شیرینی برای عمل به احكام روح بخش دین مبین اسلام و درک اوج بندگی است.

به گزارش رودآور؛ برگزاری جشن تکلیف برای فرزندان کارکنان دستگاه قضایی و اداری برنامه هر ساله امور فرهنگی دادگستری استان همدان است.
در سال جاری نیز این مراسم برگزار شد، اما نه به مانند سال های گذشته بلکه با توجه به شیوع بیماری منحوس کووید_19 به آنانی که قرار است از امروز برای گام نهادن در مسیر معنویت سرآغازی شیرین و به یادماندنی داشته باشند، بسته های فرهنگی به عنوان هدیه اعطاء و در نهایت به صورت نمادین از دو نفر از آنان تجلیل شد.
در این باره «محمدهادی محمدیان روشنفکر» معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان همدان، جشن تکلیف را شروع رسمی یک زندگی معنوی برای بندگی خدای متعال دانست و گفت: اهتمام به اقامه نماز به ویژه نماز اول وقت مصداق بارزی برای گام نهادن در این مسیر نورانی و الهی است.
وی با بیان اینکه رسیدن به سن ادای تکلیف، بهترین فرصت برای تقرب به خداوند مهربان است، اظهار کرد: اگر در لحظه و هر مکان از زندگیمان به یاد خداوند یکتا باشیم، به هیچ عنوان شیاطین نمی توانند در این قلعه مستحکم که به یاد خدا آرام گرفته نفوذ کنند.
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان همدان  همچنین با اشاره به اینکه سن تکلیف رسیدن به اوج بندگی است، از برگزاری نمادین جشن تکلیف برای 61 نفر از فرزندان کارکنان دستگاه قضایی خبر داد.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان