آخرین اخبار

12. شهريور 1400 - 14:49   |   کد مطلب: 40164
خطیب نماز جمعه تویسرکان، بزرگترین سرمایه هر دولتی را مردم دانست و گفت: متأسفانه دولت قبل با امید به غرب این سرمایه را از بین برد و حال این روزها راه جلب اعتماد یکی شدن حرف وعمل دولتمردان و در نهایت عمل به وعده های داده شده است.

به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به 12 شهریور ماه سالروز به شهادت رسیدن یکی از جوانان ایران زمین به دست انگلیسی ها، گفت: رئیسعلی دلواری در جنگ جهانی اول غیورانه گروهی دیگر از جوانان این مرز و بوم را برای مقابله با زیاده خواهی های استعمار پیر همراه ساخت و شکست های متعددی برای دولت انگلیس رقم زد.

وی همچنین با تقدیر از اقدام قابل تحسین مجمع خیرین سلامت تویسرکان  برای راه اندازی پویش "نذر نفس"، اظهار کرد: این طرح ارزشمند برای یاری رساندن به بیماران کرونایی محروم است و چه بهتر خیرین شهرستان برای به ثمر رساندن آن وارد میدان شوند.

خطیب نماز جمعه تویسرکان در ادامه بزرگترین سرمایه هر دولتی را مردم دانست و افزود: متأسفانه دولت قبل با امید به غرب این سرمایه را از بین برد و حال این روزها راه جلب اعتماد یکی شدن حرف وعمل دولتمردان و در نهایت عمل به وعده های داده شده است.

حجت الاسلام موحدی درخصوص واکسیناسیون با اشاره به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر اینکه واکسیناسیون عمومی مسئله بسیار مهمی است که حتماً بایستی انجام گیرد،عنوان کرد: عموم متخصصان هم بر انجام واکسیناسیون تأکید دارند.

وی تصریح کرد: و البته همه ما باید به رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله ماسک زدن، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تهویه و شستن دست ها اهتمام ویژع ای داشته باشیم و این مسئولیت اجتماعی را جدی بگیریم.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان