آخرین اخبار

30. شهريور 1400 - 16:20   |   کد مطلب: 40186
رئیس کل دادگستری استان همدان بازدیدهای برنامه ریزی شده و مرتب از واحدهای تولیدی برای شناسایی مشکلات آنان را، رویکردی اساسی برای چاره جوییو ارائه راهکارهایی زیربنایی و عملیاتی با هدف رفع موانع تولید می داند.

به گزارش خبرنگار رودآور، رهبر انقلاب سال جاری را،  سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نامگذاری کردند.
بی تردید زمانی جمهوری اسلامی ایران در مقوله مهم تولید و اقتصاد موفق خواهد بود که تمامی ارگان های مربوطه به کسب و کار از تولیدکنندگان حمایت و پشتیبانی همه جانبه داشته باشند و ارگان های ذی صلاح نیز با اختیارات قانونی خود و با قطع دست چوب لای چرخ گذارها و بررسی مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی، موانع موجود بر سر راه آنان را از بین ببرند.
در این باره «محمدرضا عدالتخواه» رئیس کل دادگستری استان همدان معتقد است که باید رابطه مسئولان با تولیدکنندگان، کارآفرینان و نخگبان در هر سطحی بیش از پیش قوی تر شود.
او تأکید دارد که مسئولان با یک برنامه ریزی صحیح و زمانبندی دقیق به طور مرتبط از واحدهای وتولیدی بازدید کنند، تا با شناسایی مشکلات در نهایت با خرد جمعی، همفکری، هم افزایی و بهره گیری از علوم روز راهکارهایی عملیاتی برای حل موانع موجود ارائه دهند.
در همین راستا شاهد بودیم که به تازگی رئیس کل دادگستری استان همدان با حضور هیئت همراه از مجموعه بازرگانی و کشاورزی برادران شیخلر، شرکت رخشان آرد و گندم داران رزن و شرکت رزن صاف بازدید کردند تا از نزدیک مشکلات این واحدهای تولیدی مورد بررسی قرار گیرد.
مشکل سرمایه در گردش، بروکراسی های اداری و عدم همراهی بانک ها برخی از مشکلاتی بود که در این یازدیدها از سوی تولیدکنندگان مطرح شد.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان