آخرین اخبار

14. آبان 1400 - 13:32   |   کد مطلب: 40230
خطیب نماز جمعه تویسرکان گفت: اقدام مقتدارانه و ضرب شست سپاه به امریکای مفلوک و جنایتکار درباره بازپس گیری نفتکش در کمترین زمان و به سرعت در دنیا مخابره شد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه چهاردهم آبان ماه در تویسرکان با اشاره به رویارویی مجاهدانه جوانمردان سچاه در برابر نقشه شوم جدید شیطان بزرگ، گفت: اقدام مقتدارانه و ضرب شست سپاه به امریکای مفلوک جنایتکار در کمترین زمان و به سرعت در دنیا مخابره شد.
وی با بیان اینکه این بار نیز فتنه استکبار، برخلاف میلشان با فرصت سازی سبب قدرت نمایی سپاه همیشه قهرمان شد، اظهار کرد: امریکا در تصور خام خود در این اندایشه است که نفوذ بسیاری در دریای عمان دارد، در حالی که در این حوزه نیز به مانند پایگاه عین الاسد شکست خورد.
خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود:  پس از قدرتنمایی سپاهیان اسلام در دریای عمان، شاهد سکوت استکبار بودیم، چرا که شکست بزرگی را چشیده اند و این هدیه  سپاه به ملت ایران در آستانه روز ملی استکبار بود.
حجت الاسلام موحدی عنوان کرد: اقدامات و تدبیر دولت انقلابی در زمینه فروش نفت به شرق و غرب از جمله کشورهای امریکای لاتین و چین برای امریکا دردآور و ناراحت کننده است.
وی تصریح کرد: بنابراین این کشور جنایتکار با نقشه های شوم خود به دنبال ایجاد سدی است تا مانع صادرات نفت کشورمان شود، اما با عنایت خدا و حضور همیشه در صحنه مدافعان وطن این نقشه نیز با شکست سخت مواجه شد.
وی افزود: این پیروزی بیش از پیش زمینه ساز دلگرمی و اطمینان بیشتر همپیمانان و متحدان نظام مقدس جمهوری اسلامی شده که می تواند نوید گشایش برای ملت ما در هر زمینه ای باشد.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان