آخرین اخبار

7. آبان 1400 - 13:13   |   کد مطلب: 40245
خطیب نماز جمعه تویسرکان گفت: وظیفه ملی ما این است که در یوم الله ۱۳ آبان به بازخوانی جنایات امریکا علیه ملت بپردازیم.

به گزارش رودآور؛ حجت الاسلام مرتضی موحدی در خطبه های هفتم آبان ماه در تویسرکان، گفت: از فرصت یوم الله ۱۳ آبان ماه برای بازخوانی سیاهه جنایات امریکا به عنوان یک وظیفه ملی بهره بگیریم، چرا که این روز بهتر موقعیت برای اعلان نفرت آزادیخواهان از سیاست‌های شیطانی دولت امریکاست.
وی در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار کرد: چشم امیدها برای ترویج سبک زندگی اسلام به جوانان انقلابی دوخته شده، و بهتر است از فضای مجازی در این عرصه استفاده مطلوب شود.
امام جمعه تویسرکان افزود: رفتن به سمت جوانگرایی از تاکیدات رهبر انقلاب است، هچنین می طلب در سامان گرفتن دولت و رفع معضلات مردم شتاب بیشتری رخ دهد.
وی در ادامه عنوان کرد: مطابق با آموزه های قرآنی عرصه فعالیت دین مبین اسلام تمام گستره زندگانی بشری را دربر می گیرد، اما دنیای کفر و استکبار به دنبال معرفی اسلام به عنوان دینی فردی است تا ضروریات مسائل اجتماعی بودن آن را از بین ببرد.
خطیب نماز جمعه تویسرکان همچنین گفت: واکسن عمومی علیه بیماری کرونا به صورت رایگان یک نعمت است، هرچند که برخی متاسفانه برخلاف نظر متخصصین این امر را زیر سوال می برند!
حجت الاسلام موحدی ادامه داد: جابجایی مدیران امری اجتناب ناپذیر و زمینه ساز پویایی آن بخش است که نباید موجب هیاهو و جوسازی  شود، اما متاسفانه برخی با بداخلاقی می خواهند حرف خود را از پیش ببرند.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان